2015. május 15., péntek

Chapter 100

Sziasztok! :)
Na, ez már tényleg a második évad első része, vagyis a 100. Annyit szerintem elmondhatok, hogy ebben a fejezetben még nem robban a bomba, de már lehet tudni, hogy szörnyűség lesz. Na, kellőképpen pozitívan beharangoztam ezt a fejezetet, remélem azért tetszeni fog :'D Ó, és még egy fontos dolog. Ugye nekem már nincs suli, viszont olyan 60-80 tétellel meg vagyok áldva, szóval maradunk a heti egyszeri frissítésnél, hogy azért a tanulásra is legyen időm. Tehát jövőhéten jön a következő, addig lehet találgatni, hogy milyen katasztrófa fog történni benne. (Aki tudja, az ne lője le azoknak, akik még nem.)
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 100

Korábban az Afterben:

Elkezd havazni, amint az autópályára kanyarodok, így több mint harminc percbe telik, hogy a kollégiumhoz jussak. Ugyanúgy néz ki, ahogy emlékszem, persze hogy igen, csak egy hét telt el, mióta eljöttem. Sokkal hosszabbnak tűnik. Figyelmen kívül hagyom a goromba bámulást a szőkített hajú lánytól a folyosóról, aki egyszer Harryre kiabált, amiért kiöntötte a vodkát az ajtaja előtt. Az első éjszaka, amit Harry a szobámban töltött velem, olyan távolinak tűnik, nincs értelme az időnek, mióta találkoztam Harryvel. Nincs válasz, amikor kopogok a régi ajtómon. Természetesen Tristan nincs itt, sosincs itt. Legtöbb idejét Steph lakásában tölti, nekem pedig fogalmam sincs, hogy az hol van. Még ha tudnám is, elmennék oda?
Éppen mikor azon vagyok, hogy feladjam radikális döntésemet, miszerint gyakorlatilag titokban követem a régi szobatársamat, elhajtok a Blind Bob’s mellett, a motoros bár, ahova Tristannal mentem. Amint felismerem Niall autóját a parkolóban, bekanyarodok. Veszek egy nagy levegőt, mielőtt kiszállok a kocsimból, a hideg levegő égeti az orrlyukaimat. Az elől lévő nő rám mosolyodik, amikor belépek, és megkönnyebbülök, mikor meglátom Steph vörös haját a terem túloldaláról. Ha csak tudtam volna, mi fog következni.

…………

Idegesség lesz úrrá rajtam, ahogy átsétálok a füstös báron. Miért gondoltam azt, hogy ez egy jó ötlet? Harry dühös lesz rám, Tristan pedig lehet, csak azt gondolja, hogy őrült vagyok.
- Louis, mi a fenét csinálsz itt? – kérdezi Tristan, majd egy ölelésbe von.
- Én… nos, téged kerestelek – felelem.
- Minden rendben? Vagy csak hiányoztam? – nevet fel.
- Csak hiányoztál – úgy döntök, ezt választom egyelőre.
- Ezer éve nem láttalak, Louis, hol rejtegetett téged Harry? – ugrat Niall, aztán megölel.
Steph jelenik meg Tristan mögött, karjait Tristan dereka köré fonja. Ahogyan Steph-hez hajol, tudom, hogy megoldották a Molly okozta problémájukat.
- Gyere, ülj le velünk, egyelőre csak mi vagyunk – mosolyodik el Tristan, én pedig követem hármójukat a boxhoz. Egyelőre? Kíváncsi vagyok, úgy értette-e, hogy Harry hamarosan itt lesz?
Úgy döntök, nem kérdezem meg, rendelek helyette burgert és sült krumplit. Egész nap nem ettem, és már délután három óra is elmúlt.
- Meg fogok győződni róla, hogy nincs benne ketchup – nevet fel a pincérnő, majd visszasétál a konyhába. Biztosan emlékszik rám legutóbbról, amikor itt voltam, mikor Harry jelenetet rendezett, amiért ketchup volt a burgeremben.
A körmömet piszkálom, amíg várok a pincérnőre, hogy kihozza a kólámat.
- Egy pokoli bulit hagytál ki tegnap este, Louis – szólal meg Niall. Felemeli a poharát és lehúzza a söre maradékát.
- Igen? – mosolyodom el.
A legfrusztrálóbb része a Harryvel való kapcsolatomnak az az, hogy soha nem tudom, mit mondhatok el az embereknek. Ha egy normális kapcsolatban lennék, azt válaszolnám, hogy „Ó, igen, nagyon jól éreztük magunkat tegnap este az apja esküvőjén”, de mivel a kapcsolatom messze van a normálistól, csendben maradok.
- Igen, vad volt. A kikötőhöz mentünk a diákszövetségi ház helyett. Többet sikerül megúsznunk ott, és nem kell utána feltakarítanunk – nevet fel.
- Ó, Jace a kikötőnél lakik? – próbálom megtartani semleges hangom.
- Mi? Nem, a dokkok hajódokkok – nevet fel és folytatja. – Bár nappal ott dolgozik, közel lakik hozzájuk.
- Ó – rágom a szívószálamat.
- Nagyon hideg volt, Steph meg részeg volt, és beleugrott a segghideg vízbe – horkant fel Tristan, mire Steph játékosan legyint rá.
- Nem volt túl rossz, a testem elzsibbadt abban a másodpercben, hogy a vízbe értem – nevet fel.
A rendelésem Steph szárnyaival együtt érkezik meg, illetve egy kör sörrel a hármójuknak.
- Biztos vagy benne, hogy nem kérsz sört? A pincérnő nem fogja elkérni a személyidet – mondja nekem Niall.
- Ó, nem, vezetnem kell még. De azért köszi.
- Szóval milyen az új kollégium? – kérdezi Tristan, és ellop egy krumplit a tányéromról.
- A mi?
- Az új kollégium? – ismétli meg lassan.
- Nem vagyok új kollégiumban – Harry azt mondta neki, hogy új kollégiumba költöztem?
- Uh… de igen, mert már nem laksz abban, amiben én. Az összes cuccod eltűnt, Harry meg azt mondta, hogy kollégiumot váltottál, hogy anyukád bepöccent rád vagy valami – nevet fel.
- Harry és én egy lakásba költöztünk – mondom el nekik. Nem érdekel, mennyire lesz rám dühös Harry, nem fogok hazudni. Feldühödött vagyok és zavarban is vagyok, amiért még mindig rejtegeti a kapcsolatunkat.
- Mi? – feleli Tristan, Niall és Steph egyszerre.
- Igen, múlt héten. Körülbelül húsz percre a kampusztól költöztünk össze – magyarázom. Mindhárman úgy néznek rám, mintha egy második fejet növesztettem volna. – Mi az? – kérdezem élesen.
- Semmi… csak… wow… nem tudom. Csak ez egy igazán hatalmas meglepetés – mondja Tristan.
- Miért? – csattanok fel. Tudom, hogy nem fair Tristan felé irányítani a haragomat, amikor az Harrynek szól, de nem tehetek róla.
- Nem tudom, csak nem tudom elképzelni Harryt együtt élni valakivel, ennyi. Nem tudtam, hogy ilyen komolyan álltok. Bárcsak elmondtad volna nekem – ráncolja a homlokát.
Amint azon vagyok, hogy megkérdezzem tőle, mit értett ez alatt, Niall és Steph szeme az ajtóhoz vándorolnak, majd hozzám. Amikor megfordulok, Molly, Harry és Jace áll az ajtóban. Harry kirázza a havat a hajából, majd megtörli a csizmáit a lábtörlőn. Gyorsan megfordulok, a szívem kiugrik a mellkasomból. Túl sok dolog történik egyszerre, Molly Harryvel van, ami őszintén, szavakon túl idegesít, Jace Harryvel van, ami pokolian összezavar, és éppen elmondtam Harry barátainak, hogy összeköltöztünk.
- Louis – Harry hangja dühös mögülem.
Felnézek rá, arca pedig haragtól eltorzult. Megpróbálja kontrollálni, meg tudom mondani, de már majdhogynem felforr.
- Beszélnem kell veled – szűri ki Harry a fogai között.
- Most? – nyüszítem.
- Igen. Most – válaszolja, aztán kinyújtja a kezét, hogy megragadja a karomat.
Gyorsan kimászom a boxból, és követem őt a kis bár sarkához.
- Mi a fenét keresel itt? – szólal meg csendesen, arca centiméterekre van az enyémtől.
- Azért jöttem, hogy Tristannal lógjak – ez nem pontosan hazugság, de nem is az igazság.
- Baromság – von felelősségre, küzd, hogy halk maradjon a hangja, és már több mint néhány vendég figyelmét felkeltettük. – Nos, el kell menned – mondja nekem.
- Tessék? – lopom el az egyik híres mondatát.
- Haza kell menned.
- Haza hova? Vissza az új kollégiumomba? – provokálom. A szín kifut az arcából. – Elmondtam nekik. Elmondtam nekik, hogy együtt élünk, hogyhogy nem mondtad el nekik? Tudod, hogy ez milyen hülyén állít be engem? Azt hittem, már túl vagyunk azon, hogy megpróbálsz titokban tartani.
- Nem akartam – hazudja.
- Elegem van a hazugságokból és a titkokból, Harry. Minden alkalommal, amikor azt gondolom, hogy olyan jól állunk…
- Sajnálom. Nem akartalak titokban tartani, csak vártam – Harry gondolatai összekuszáltaknak tűnnek. Majdnem látok egy vívódó belső háborút zöld szemei mögött. Szemei kétségbeesetten vizsgálják át a termet, a pánikja pedig aggaszt.
- Nem tudom ezt tovább csinálni, tudod ezt, ugye? – mondom neki.
- Igen… tudom – sóhajt fel, ajakpiercingjét fogai közé veszi, majd kezével beletúr nedves hajába. – Hazamehetünk és beszélhetünk erről? – kérdezi Harry, mire bólintok.
Követem Harryt vissza a boxokhoz, ahol mindenki ül.
- Mi megyünk – jelenti be Harry.
- Ilyen hamar? – vigyorodik el Jace. Észreveszem, hogy Harry vállai megfeszülnek.
- Igen – válaszolja Harry.
- Vissza a lakásotokba? – kérdezi Tristan, én pedig haragos tekintetet vetek rá. Ne most, kiabálok rá némán.
- Hogy mi? – vihogja Molly. Életem hátralévő részében ellettem volna anélkül, hogy látom őt, és elégedett lettem volna.
- A lakásukba, együtt élnek – feleli Tristan éneklő hangon. Tudom, hogy csak Molly torkán próbálja ezt lenyomni és általában tapsolnék neki ezért, de túl mérges vagyok Harryre, hogy Mollyra koncentráljak.
- Hát… hát… hát… – kopog Molly hosszú, bíborszínű körmeivel az asztalon. – Ez nagyon érdekes – mondja, majd Harryre néz.
- Molly… – figyelmezteti. Esküszöm, hogy pánikot látok átvillanni Harry arcán.
- Tényleg egy kicsit messzire mész ezzel az egész dologgal kapcsolatban, nem? – emeli fel szemöldökét.
- Molly, esküszöm, ha nem fogod be a szád… – fenyegeti őt meg Harry.
- Milyen dologgal? Mivel megy túl messzire? – nem tehetek róla, de megkérdezem.
- Louis, menj ki – parancsolja Harry, de figyelmen kívül hagyom őt.
- Nem! Mivel megy túl messzire? Mondd el! – kiabálom.
- Várj… te benne vagy, ugye? – nevet fel Molly, aztán folytatja: – Tudtam! Mondtam Jace-nek, hogy tudod, de nem hitt nekem. Harry, tartozol Zaynnek pár nagy dolcsival ezért – veti hátra a fejét, majd feláll.
Harry arca teljesen sápadt, úgy tűnik, az összes vér kifutott az egész testéből. A fejem szédül, és annyira össze vagyok zavarodva. Röviden Niallre, Steph-re és Tristanra pillantok, de mindannyian Harryre fókuszálnak.
- Mit tudok? – hangom remeg. Harry megfogja a karomat és megpróbál elhúzni, de kirántom magam fogásából és Molly elé állok.
- Ne játszd a hülyét nekem, tudom, hogy tudod. Mit csinált Harry? Megosztotta veled a pénzt? – kérdezi.
- Louis… – Harry a kezemért nyúl, ujjai jéghidegek. Gyorsan elhúzódom.
- Mondd el! Miről beszél? – kiabálom Harrynek. Könnyek fenyegetik a szememet, és küzdök, hogy az összes érzelmet lenyeljem, ami keresztülfut rajtam. Harry meglep azzal, hogy kinyitja, aztán újra becsukja a száját.
- Ó, Istenem, te tényleg nem tudod? Ó, ez óriási. Mindenki üljön le! – gúnyolódik.
- Molly, ne – szólal meg Tristan.
- Biztos vagy benne, hogy tudni akarod, herceg? – ajándékoz meg egy gonosz mosollyal.  Szó szerint hallom a vért lüktetni a fülemben, és kíváncsi vagyok, hogy vajon mindenki más is tudja-e.
- Mondd el – követelem, mire kissé elbillenti a fejét.
- Szerintem Harrynek kellene elmondania neki – kuncog fel, majd nyelvpiercingjét fogai közé veszi, a legborzasztóbb csörgést létrehozva, rosszabb, mint a körmei a palatáblán.

20 megjegyzés:

  1. Naaa!!Nem ér így befejezni!Van pár tippem,hogy mit csinált Harold.De ha pont a legrosszabbat amire gyanakodok,akkor én nagyon mérges leszek.
    Egyébként:Annyira jó újra ezt a történetet olvasni.:') Imádom,hogy annyira élethűen fordítasz,nem az a béna tükörfordítás.Szóval nagyon nagy :*
    UI:Nekem erre komolyan várni kell még 1 hetet?Na ne már.
    UI2:Nagy valószínűséggel első*-*
    Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem, én is sokszor találkoztam már ilyen függővéggel és csak később jött a következő :D Kíváncsi vagyok, hogy végül az lesz-e, amire gondolsz, jövőhéten kiderül ;)
      Nekem is jó ismét hozni nektek a fejezeteket, hiányzott már :) Köszönöm szépen, igyekszem a legjobban fordítani :) ♥
      Ui.: Nem csak neked, de igen. Szerintem utána azt fogjátok kívánni, hogy bárcsak ne is tudtatok volna erről...
      Ui.: Bizony, első lettél :D Xx

      Törlés
  2. Istenem istenem istenem!!! Ez Annyira kurva jó!!!! Nagyon Imádlak têged is és a blogot is. Nagyon jól fordítasz! Uh... Annyira várom a kövi részt!! Legyen kibaszott péntek!!! >_<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire teszik, és köszönöm szépen! :) Hát, kíváncsi vagyok, hogy ezt mondod-e majd a következő után is, jövőhéten kiderül ;) Xx

      Törlés
  3. ÚRISTEN!! ÚRISTEN!! Annyira imááádom!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Itt abbahagyni??? Jézusom!! OMG!! Jajj, nekem van egy tippem, és ha az lesz... Kiherélem Harryt!! Tudom, hogy az lesz, érzem!! Nem bírom!! Nem, és nem!! Ajj :DD Tisztára beindultam!!
    Imááádom!! Imádlak! És pénteket akarok! vÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, a régi, jó öreg függővégek visszatértek hozzánk, ha hiányoltátok volna :D Kíváncsi leszek, hogy bejön-e a tipped, de szerintem mindenféleképpen ki akarod majd őt herélni...
      Örülök, hogy tetszett, és én is imádlak! :) Xx

      Törlés
  4. Nagyon jóóóóó , oké hogy elolvastam az egészet angolul, mégis olvasni fogom, mert egyszerűen elképesztően fordítasz, és izgulok pedig szinte kívűlről tudom mi fog jönni, milyen sorrendbe, de hát....nagyszerű vagy, ez tagadhatatlan ! :* <3 Ez a történet pedig awsome <333BestForever (kivéve a 3.évad:o) x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ezt örömmel hallom/olvasom, szerintem én is így tennék, ha nem fordítanám ezt :D Ó, köszönöm szépen! ♥ A történettel kapcsolatban pedig igazad van :) (A 3. eddig nekem sem nyerte el a tetszésemet...) Xx

      Törlés
  5. Ha az az amire gondolok, márpedig minden jel arra utal,,,.... Ez egy értelmes mondat volt :D ÚÚÚÚÚÚRISTEEEN!!!!! Ez már kínzás!!!! Nem bírom ki jövő hétig!! Léééégyszii *-* :D Még a kiskutyaszemeket is bevetem! Ne legyen az amire gondolok, kérlek :( Hozd a kövit hamar! :P Mondjuk most lehetne?? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, mire gondoltál, majd írd le a következőnél, hogy bejött-e :D Hidd el, hogy nem akarod tudni, mi lesz benne, úgyhogy valahogy bírd ki te is ezt az egy hetet :D Xx

      Törlés
  6. NA NEE!! EZT HOGY GONDOLTAD?? UTT,IGY,KÉTELYEK,ÉS KÉRDÉSEK KÖZÖTT HAGYNI...ÁÁÁH...
    SZÓVAL...AMIOTA UTOLJÁRA IRTAÁL,AZÓTA MINDEN EGYES NAP FELJÖTTEM ÉS NÉZTEM HÁTHA,ÉS MUT NEM AD ISTEN,VAN UJ RÉSZ*---*
    EZ A BLOG VLMI ESZMÉLETLEN,ÉS A FORDITÁSOD CSOFÁS...IMÁDTAM,IMÁDOM,ÉS IMÁDNI FOGOM!! Ha a részek ugy lesznek mint eddig akk perf lesz,mert így egész héten tűkön-ülve várhatom a részeket*-*
    ANNYIRA ÖRÜLÖK HOGY MEGÉRKEZTÉL KÖZÉNK :D
    EGYSZO MINT SZÁZ,REMÉLEM A VIZSGÁID JOL SIKERÜLTEK,ÉS UGYES VOLTÁL ^^
    BÁR,TUTI...<3
    A RÉSZRE VISSZA:
    Molly-ez a csaj vlmi idegtépöen jo szerepet kapott,utálom,mégis egy incuri-fincurit bírom öt...de ez a flegma,köcsög,bunko,pökhendi oldala cseppet sem a kedvencem!!
    Tristan-drága,régi Tristan,hát örülök hogy Steph-el minden OK,és hogy olyan jol fogadta az összeköltözös dolgot.
    Niall-kicsiny irmanó,én öt nem értem,nem tudok rajta kiigazodni,olyan kis aranyos^^
    Louis-szegény Lou,mindig van vlmi,ami elrontja a kedvét,de ö mondig kitart,és ez példamutato. Remélem megbeszélik Harryvel a dolgokaz,és remélem nem vlmi tul überhipermegagigaszuper baj lesz,mert azt nár én se viselem el ((amugy de csak igy drámaibb)) :D
    Harry-jaj,ez a szegény pára,miért kell hazudni,mire ho?? Semmire,nemhigy mindent elmondana Lounak,és így Lou is megnyugodhatna...
    Amit viszont Molly csinált ebbe a fejezetbe számomra undorító volt:33
    Bocs a szofosásért,de olyan rég voltál,hogy mindent akartam,de még igyse jött össze,majd a kövi chapternél :D
    Azért ezt jol összeraktam xddd
    U.i.:örülök,hogy ilyen hamar visszajöttél hozzánk,és fordítasz
    U.i².: a kövi rész akk péntekre várható?? Jövöhéten,vagy esetleg elöbbre??
    Köszi mindent,igy tovább perf vagy
    Imádlak
    Viki T. Rajongód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom, szörnyű a vége, teljesen átérzem :D
      Nos, akkor érdemes volt az elmúlt napokban is felnézni, szinte látom magam előtt a reakcióitokat :D
      Örülök, hogy ennyire szereted a blogot, én pedig köszönöm szépen :)
      Én is örülök, hogy ismét itt vagyok, hiányoztatok :D ♥
      Hát azt én is remélem, nem volt egyszerű dolgunk idén...
      Mollyt én is utálom, a kezdetektől fogva, csak később kedveltem meg egy kicsit.
      Tristanéknál boldogság van, ennek örülhetünk :)
      Niallen nem is lehet kiigazodni, de jó az így :D
      Szegény Louis-val mindig történik valami, általában rossz, de hála az égnek, hogy ilyen erős és kitartó. Hát, sajnos nem lesz egyszerű ez a baj, de a következőből kiderül.
      Harrynek az túl egyszerű lenne, de majd rájön, hogy ez nem vezet semmi jóra.
      Az biztos, hogy azt volt.
      Ó, semmi gond, ezért egyáltalán nem kell bocsánatot kérni :)
      U.i.: Én is örülök, már hiányoztatok.
      U.i.2: Igen, maradok a heti egyszeri, pénteki/hétvégi frissítéseknél, amíg lehetséges.
      Nagyon szívesen ♥ Xx

      Törlés
  7. MIAZ ISTEN TORTENIK ITT MAR MEGINT???? HAA???? MIEZ??? VAAAAAAAAAAAA NEMBIROM....imadom ezt a tipic After feelinget istenem annyira hianyzott mar❤❤ meg ezek a csodalatos vegek...h mennyire hianyoztak bazdmeg...hat nemmondom h letelemem....DE VAAAAAAA HARRYT SZETVEREM...van tippem es ha az lesz amire gondolok akkor MEGJOBBAN SZETVEREM....DE MOLLYT IS!! HALLGATTASSA MAR EL VALAKI AZT A KIS CAFKAT VAGY EN FOGOM DE AKKOR HAJA NEMMARAD...istenem megdoglok kikeszulok nembirja ezt az rm idegrendszerem...iszonyatosan hianyoztal mar, hajra a vizsgakhoz es NAGYON NAGYON NAGYON varom a kovit❤❤❤
    puszi: Dóri :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a szokásos dráma, semmi meglepő :D Nekem is hiányzott már, jó újra hozni nektek a fejezeteket ♥ Hát igen, ezektől ki lehet készülni. Kíváncsi vagyok, hogy az lesz-e, amire gondolsz, de ha nem, biztos vagyok benne, hogy akkor is szét akarod majd őt verni :D Azért bírd ki valahogy :D Ti is nekem, köszönöm szépen, a következő pedig jövőhéten érkezik :) ♥ Xx

      Törlés
  8. Na neeeeee !!!! Ez most komoly ? Egészséges dolog az idegeket így hagyni ? Kínzol minket !!! Mihamarabb hozd a kövi részt ! Harryt pedig szivem szerint lelőttem volna (vagy megcsókoltam volna :D ) Louist pedig sajnálom.
    Nagyon hiányoztál, bár nálam is ment a tanulás ezerrel szóval kicsit jól jött hogy nem a képernyőre tapadtam hanem a füzeteimbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem és sajnálom, bírjátok ki valahogy jövőhétig :D Legalább lesz időtök felkészülni arra, ami majd ezután jön... Kíváncsi vagyok, a következő rész után mit akarsz majd Harryvel csinálni :D
      Ti is nekem, na, ezt örömmel hallom, most már lehet megint a képernyőre tapadni :) Xx

      Törlés
  9. HÁT ÚJRA ITT VAGY!!! :3 <3

    Omágááád. Már az első fejezet tele van izgalommal, végigizgultam a részt.. :D
    Mesélték nekem, hogy mit csinált Harry, de ha elolvasom a saját szememmel, szerintem bőgni fogok >~<

    Várom a kövi részt!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, hála az égnek :D

      Elhiszem, nem lesz ez máshogy ebben az évadban :D
      Az biztos, én nagyon kiakadtam, neked legalább van időd felkészülni erre a szörnyűségre, már ha erre fel lehet...

      Holnap hozom! :) Xx

      Törlés
  10. Ohh Istenem ha láttad volna milyen rohamot kaptam az utolsó jelentjelenttől.. ..Esküszöm valami görcs roham szerű volt. Amúgy ez az első kommentem itt (az egész) blogon. Pedig már jó ideje itt elém a napjaim, ahelyett hogy a vizsgáimra tanulnék. És Larry is real!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, el tudom képzelni, elég gyilkos az első évad vége, de ez csak rosszabb lesz a következő pár fejezetben, ennyit mondhatok. Jaj, nagyon örülök, hogy írtál, írj nyugodtan, amikor szeretnél, igyekszem időben válaszolni :) A mostani késéért pedig elnézést, az első két évadra ritkábban nézek fel. Így van, Larry is real!
      :) Xx

      Törlés