2015. május 14., csütörtök

Köszöntés

Sziasztok! :)
Köszöntök mindenkit az After (Larry Stylinson) második évadánál! A történetet illetően nem mondom el, hogy mire számítsatok, mi lesz ebben az elkövetkezendő kb. 100 fejezetben, mert már tudjátok: minden és bármi előfordulhat. Amiket viszont még az első évad elején említettem, azok közül most is érvényben van néhány:
  • Biztosan mindenki tudja már, aki idetéved, de ha netalán nem, akkor ismét elmondom, hogy nem én írom ezt a történetet (sem), csak fordítom!
  • Azt is tudhatjátok már, hogy van ugye After és After (Larry Stylinson), illetve ezeknek a magyar verziói. Az első évadnál egyszer megkaptam, hogy másolom az After magyar verziójának fordítását, pedig már elmondtam többször is, hogy nem, csupán sok minden egyezik, mert ugyanazon a történeten, szövegen alapul az After (Larry Stylinson), mint az After. Meglepő módon. Nem lehet mindent máshogy megfogalmazni. A +18-as részek pedig nyilvánvalóan nem fognak megegyezni. Tehát nem szeretnék még egy ilyen vádat kapni. Remélem ez nagyjából érthető, ha mégsem, akkor ezt részletesebben elmagyaráztam egy kommentben ennél a résznél.
  • Aki nem szereti Larry Stylinsont, az ne olvassa a blogot, nem kell ide feleslegesen az utálkozás és veszekedés!
  • +18-as részek lesznek, tehát aki nem szereti ezeket vagy nincs felkészülve arra, hogy elolvasson, elképzeljen ilyeneket két fiúról (bár akkor az minek van itt?), az megint csak ne olvassa a blogot vagy esetleg majd azokat a részeket! (Szerintem úgyis fogom a fejezetek előtt mondani, ha ilyen lesz.)
  • A fejezetek egy héten egyszer vagy kétszer jönnek, attól függ, hogy nekem mennyi dolgom van, vagy hogy szünet, suli van-e. Ha bármi van, szólni fogok, tudjátok.
Na, talán ennyit akartam. Ha esetleg kihagytam valamit, úgyis elmondom a részek előtt, de már ezt is tudjátok.
Ami még fontos, hogy az első fejezet holnap érkezik! Próbálom ennél az évadnál is tartani a pénteki/hétvégi frissítést. Az kérdéses, hogy meddig fog ez menni, ha változás lesz, szólok.
Ha még bármi kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan! :) Xx

8 megjegyzés:

  1. Szia :) Mikor megláttam hogy van valami a blogon szinte elájultam xD Aztán mikor rájöttem hogy nem az első rész... fuuu majdnem elsírtam magam :D Az eslő évadot négy nap alatt elolvastam és most megint újrakezdtem hogy emlékezzzek minden egyes momentumra. Légyszi holnap gyorsan hozzd mert már ebben az elmúlt hétben is halálra izgultam magam... :) Köszi, hogy fordítasz, nagyszerűen csinálod♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nem lepődtem meg ezen, a csalódást pedig sajnálom, hogy ez még nem az első rész volt :D De holnap itt lesz! Mindig lenyűgöztök, hogy milyen gyorsan elolvassátok a fent lévő fejezeteket, bármennyi is legyen fent. Elképesztőek vagytok! Biztosan előbb hozom a részt, mint ma ezt a bejegyzést, ne aggódj :) Ó, köszönöm szépen! :) Xx ♥

      Törlés
  2. ÁÁÁÁ!!! Annyira nagyon örülök, hogy újra itt vagy! :D Amúgy én is azt hittem hogy új rész van, de amikor láttam, hogy ez a köszöntő, egy kissé elszomorodtam, de elolvastam (mint hű olvasó! :D) és láttam, hogy jönni fog holnap... óriási szerencse, mivel szombaton elmegyek, és hétfőig vissza se nézek, szóval feldobnád az "utolsó" napomat :D óóóó és amúgy én is újra olvastam XD (vajon csak én és a névtelen kommentelő csináltuk ezt, vagy van másvalaki is?! :DD) de a lényeget soha nem írom le.. zseniális a blog, a kedvencem! (Tudom, hogy te csak fordítod, de akkor is) és megérte ma már vagy 15-ödjére feljönni, hogy lássam, mikor lesz új rész!:) szóval hamar kövit kérlek :))

    U.i.: Hogy sikerült az érettségi?:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jó ismét jelentkezni, mert azért közben fordítottam, az nem állt meg :D Sajnálom a csalódást, de igen, holnap hozom. Nos, akkor szerencséd van :D Szerintem mások is voltak így ezzel, én pedig meg is értem :D Örülök, hogy ennyire tetszik! :) Bizony, megérte, holnap hamarabb jelentkezek, mint ma :) Xx

      U.i.: Hát... a magyarnál kevés volt az idő a szövegérésre, a matek katasztrófa volt, a töri a többihez képest nem volt annyira nehéz, az emelt angol meg olyan volt, mint amilyenre számítottam, csak a listening volt nagyon rossz. Nos, majd a szóbelikkel javítok még :'D

      Törlés
  3. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Annyira boldog vagyok!!! :DD JIPPY!!! Imádlak :3 Úristen!! JAjj!! :D
    Remélem jól sikerült az érettségi, gondoltam ám rád! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire boldog vagy! :)) Én is legalább annyira vártam, hogy ismét jelentkezzek, mint te/ti :D
      Hát, azt én is remélem, egyel feljebb leírtam, hogy mennyire szívattak minket :'D És köszönöm, hogy gondoltál rám! ♥ Xx

      Törlés
  4. VÁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EGI HARSONA TUZIJATEK HALLELUJAH KONFETTI MINDEN SZAR EEEEELLLLJJJEEEENNNNN❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ istenem annyira vartam mar ezt a napot <3 remelem jol ment az erettsegi szurkoltam am:$
    jajj nagyon varom az elso reszt istenem vegre vegre vegre...imadlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy ilyen boldogok vagytok, öröm a kommentjeiteket olvasni :D ♥ Hát, nem volt egyszerű az az érettségi, de megoldottam valahogy :D
      Nemsokára hozom az elsőt :) Xx

      Törlés