2015. augusztus 21., péntek

Chapter 122

Sziasztok! :)
Mint említettem kedden, ma (is) költöztünk, majdnem egész nap Pesten voltam, úgyhogy csak most lett időm hozni a részt. Ami nagyon aranyos, legalábbis szerintem. És kissé rövidke, de majd lesznek még hosszú fejezetek, ne aggódjatok ;) A következő pedig kedden érkezik szokás szerint.
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 122
 
Harry szemszöge
Mintha az életben először ölelném őt, ez jobb, mint amit elkezdhetnék leírni a fejemben. Fizikailag éreztem, ahogy elönt a megkönnyebbülés, amikor Louis a karjaimba futott, soha nem számítottam arra, hogy ez megtörténik. Olyan távoli, olyan hideg volt az utóbbi időben. Nem hibáztatom őt, de bassza meg, ha ez nem fáj.
- Jól vagy? – kérdezem tőle a hajába beszélve.
Bólint a fejével a mellkasomnál, de folytatja a sírást. Tudom, hogy nincs jól. Az anyja valószínűleg mondott neki valami szarságot, amit nem kellett volna. Tudtam, hogy ez fog történni, és őszintén, örülök, akármit is tett. Nem azért, mert megbántotta Louis-t, hanem azért, mert ez azt okozta, hogy hozzám futott vigaszért.
- Menjünk be – mondom neki, mire bólint, de nem enged el. Kényszerítem magamat, hogy elvegyem körüle a karjaimat, majd besétálunk. Gyönyörű arcán könnyek nyoma van, szemei és ajkai duzzadtak. Remélem, hogy nem sírt egész úton.
Leveszem a pulóveremet, amint belépünk az előtérbe, aztán a kezébe adom. A felsőm nedves a hótól, de melegebb, mint ő, csak azt az ujjatlan felsőt viselve. Normális körülmények között arról fantáziálnék, hogy lehámozom róla a vékony anyagot, de nem ma, nem, amikor ilyen.
- Köszi – csuklik, majd áthúzza a fején. Fiatalabbnak néz ki, mint általában.
- Akarsz róla beszélni? – vállalom a kockázatot, hogy megkérdezzem tőle, amikor kilépünk a liftből és a mi… a lakáshoz sétálunk.
Ő bólint, én pedig kinyitom az ajtót. Anya a kanapén ül, és aggodalom jelenik meg az arcán, ahogy feldolgozza Louis megjelenését.
Egy figyelmeztető pillantást küldök felé, remélve, hogy emlékezni fog az ígéretre, amit nekem tett percekkel ezelőtt, hogy nem támadja le Louis-t, amikor visszatér. Anya elszakítja szemeit Louis-tól és a tévére néz, azt az illúziót keltve, hogy nem veszi észre.
- Bemegyünk egy kicsit a szobába – jelentem be, mire anya bólint. Tudom, hogy az őrületbe kergeti, hogy nem beszélhet, de nem akarom, hogy rosszabbul érezze magát Louis a kíváncsisága miatt.
Megállok a termosztátnál a folyosón, hogy felvegyem Louis-nak a fűtést, tudom, hogy fázik. Amikor belépek a szobába, ő az ágy szélén ül. Nem vagyok biztos benne, milyen közel vagyok engedve hozzá, így várok rá, hogy mondjon valamit.
- Harry? – feleli elhaló hangon. Az egész utat végig sírta, meg tudom mondani hangja rekedtsége alapján.
Amikor elé állok, meglep azzal, hogy megfogja a pólómat és magához húz. Ez több, mint hogy az anyja mondott valami durva szarságot. A kezeiben tartja az anyagot, ahogy a lábai között állok.
- Lou… mit csinált? – kérdezem tőle, miközben újra felsír.
- Apám – krákogja, mire megmerevedek.
- Apád? – ha ott volt… – Louis, ott volt? Csinált veled valamit? – szűröm ki a fogaim között.
A fejével nemet ráz, majd lenyúlok, hogy felemeljem az állát, kényszerítve őt, hogy rám nézzen. Louis soha nem csendes, még akkor sem, amikor dühös. Általában akkor a leghangosabb.
- Visszaköltözött ide, én meg azt sem tudtam, hogy elment, mármint azt hiszem, tudtam, de soha nem gondoltam erre. Soha nem gondoltam rá – mondja.
- Beszéltél vele? – a hangom nem olyan nyugodt, mint akartam, hogy legyen.
- Nem, bár anya igen. Azt mondta, hogy apám nem fog a közelembe jönni, de nem akarom, hogy anya hozza meg ezt a döntést helyettem.
- Akarod látni apádat? – az összes dolog, amit erről a férfiról mondott nekem, negatív volt. Erőszakos férfi volt, gyakran megütve Louis anyját előtte. Soha nem bántotta Louis-t, de miért akarná látni őt?
- Nem… vagyis nem tudom. De én akarok lenni az, aki eldönti, hogy akarja-e vagy nem. Nem mintha ő egyáltalán akarna engem látni.
Az ösztön, hogy levadásszam az apját, és megbizonyosodjak róla, hogy nem megy Louis közelébe, átveszi az irányítást, és le kell beszélnem magamat mentálisan, mielőtt egyszerűen megteszem.
- Nem tehetek róla, de arra gondolok, hogy mi van, ha olyan, mint a te apád?
- Hogy érted?
- Mi van, ha most már más? Mi van, ha már nem iszik többé? – a hangjában lévő remény összetöri a szívemet, vagyis ami maradt belőle.
- Nem tudom… ez általában nem történik meg – mondom neki őszintén. Látom, ahogy lekonyul a szája széle, aztán folytatom. – De megtörténhet. Lehet, hogy már más? – én ezt nem hiszem el, de ki vagyok én, hogy tönkretegyem a gondolatot neki? – Nem tudtam, hogy érdekel apukád?
- Nem, vagyis nem érdekelt. Csak mérges vagyok, mert anyám eltitkolta előlem. Aztán Natalie elmondta nekem, anyám meg úgy viselkedett, mintha semmi közöm nem lenne ehhez, aztán el akart menni vásárolni. Mi a fene baja van? – törli meg az orrát a kézfejével, mire felemelem neki a pólómat, hogy azt használja. Ahogy megtörli az orrát és az arcát a pólómmal, úgy tűnik, egy kicsit zavarban van, de folytatja.
Louis anyja az egyetlen nő, aki az alkoholista ex-férjéről beszél, aztán megemlíti, hogy menjenek vásárolni. Befogom a számat azzal kapcsolatban, hogy Natalie ott volt, még akkor is, ha bosszant. Úgy tűnik, hogy egyszerűen nem tűnik el.
- Az rendben van, hogy itt vagyok, igaz? – kérdezi, majd felnéz rám.
- Igen… természetesen. Addig maradhatsz, ameddig csak szükséged van rá. Ez a te lakásod végül is – próbálok meg elmosolyodni, ő pedig meglepő módon viszonozza a gesztust, mielőtt ismét megtörli az orrát a pólómban. – Jövő hétre már kellene, hogy legyen kollégiumi szobám.
Bólintok, ha megszólalok, a végén gyakorlatilag könyörögni fogok neki, hogy ne hagyjon el megint.
- Megyek, összeszedem magam – mondja nekem.
Úgy tűnik, sokkal jobban van, mint volt, amikor hozzám futott a parkolóban, és szeretném azt hinni, hogy azért, mert itt van velem.

20 megjegyzés:

  1. Sziaa :)
    Uristen .az egész rész Harry szemszögéből volt :D
    Nagyon-nagyon tetszett a rész, annyira aranyosak :)

    -Fufu xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG! Első lettem!! ( na nem mintha szokásom lenne kiírni, de azért na!! :D ez mégis csak nagy dolog. )
      Egyébként tetszik az albérleted/kollégiumod? Olyan régóta fordítod már ezt a blogot és olyan furcsa, mintha már Te is egy családtag lennél, annyira meg tudtunk ismerni ez alatt a "röpke" 122 rész alatt:D ( persze jó értelemben értem :) )
      Remélem folytatnifogod a fordítást, bár még van egy fejezet + még ez.
      Huhh mire végzel én is tuti leérettségizek :D már előre látom, hohy majd tételezés helyett ezt a blogot fogom olvasni :D
      Na mindegy.
      Remélem majd megtehetem, hogy tanulás helyett ezt a blogot fogom frissítgetni.
      További sok sikert a fordítasokhoz. xx

      Törlés
    2. Szia :)
      Igen, végre kaptunk már ilyet is :D
      Örülök, hogy tetszett :)

      Ügyes, mindig úgy örültök, amikor valakinek sikerül először kommentelnie, nagyon cukik vagytok :D :3
      Albérletben leszek az egyik volt osztálytársammal még általánosból, és igen, tetszik. Kicsike, de nekünk elég lesz :D Amúgy már ti is olyanok vagytok nekem, mint a családtagok :) ♥
      Persze, folytatni fogom, nagyon remélem, hogy a fősuli mellett is lesz annyi időm rá.
      Hát lehet, elég hosszú ez a történet, még lesz 3. évad is :D
      Max ha már nagyon közel van az érettségi, akkor lehet, hogy nem lesz annyi időd, de ez majd kiderül :)
      Köszönöm, neked pedig a sulihoz! :) Xx

      Törlés
  2. Annyira vártam ezt a részt! :3 Jajj a szívem ❤ olyan jó volt Harry szemszögéből olvasni, hogy ő mit is érez :3 Sajnálom, hogy ilyen rövid lett,olvastam voln még tovább, és alig várom már a keddet ❤ imádom, Larry drágáim lassan de biztosan haladnak a boldogság felé :D
    Puszi ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, főleg egy olyan vég után :D Egyetértek, én is imádtam fordítani (Harry szemszögeit mindig egy élmény), és hát igen, elé rövid lett, de lesznek még hosszabbak is :) Bizony, a küszöbön van már a békülés :)
      xoxo ♥

      Törlés
  3. Ez tényleg rövid volt ! :( Még ráhúzhattak volna egy másik részt is ! Olyan volt mint egy kis ízelítő. Am meg szerintem is nagyon aranyos. Hazzát használta zsepinek, egyemeg. De még mindig nem békültek ki ami elszomorít. Tényleg egy nyár kell hozzá hogy kibéküljetek ???? Imádlak téged is ahogy a blogot is ! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem tudom, hogy gondolta az eredeti írónő, hogy ennyi elég lesz az olvasóknak. De lesznek még hosszabbak, ne aggódj :) Bizony, kis cukik voltak, és nem volt még békülés, de nagyon közel vagyunk már hozzá. Hát, úgy tűnik, pont úgy jött ki, hogy erre rámegy a nyarunk, de szerintem megéri kivárni :) Örülök, hogy tetszik! :) Xx ♥

      Törlés
  4. Waáaaaaa ne már minek ilyen rövid :( oh
    Na de mind1 is
    Louis odament megölelte Harryt ahw ❤❤❤❤❤
    Lou elèg a makacsságbol mond meg hogy szereted Hazt ès kèsz xD
    Nsmtehetek róla imadommmmmmm
    Aj az anyja :/ kivágom mondom neked :)
    Az apja meg egy nagy kèrdőjel | ? |
    Hmm vajon megváltozott ??? Hmm nemis rossz ...... Vagyis jolenne
    Na de kedd kedd ahj alig várom
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Puszi :Meli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez most ilyen volt, de lesznek még hosszabbak :)
      Kis édesek voltak :3
      Jó lenne már, akkor könnyebben alakulnának a dolgok...
      Örülök, hogy tetszik :)
      Megérdemelné az a nő :D
      Az apja az, egyelőre még.
      Ez a későbbiekben kiderül ;)
      xoxo ♥

      Törlés
  5. Hi-hi :)
    Jaj, drágám, tudom milyen macerás egy költözködés, remélem nem nagyon szakadtatok meg :D Mindenesetre a legjobbakat, jó helyed lesz ott, hidd el :) Csak el ne tévedj, mint én ott az osztálykiránduláson, vagy ha mégis, ne pánikolj :D Konkrétan onnan kellett volna felkaparni, ha két drága barátosném nem rángat odébb és valahogy nem találunk (vagyis inkább ők, én inkább csak követtem őket és próbáltam nem elájulni) vissza. Ott is 10 percig ültem néha csendben (ami nálam nagy szó xd), könnyes szemekkel bámultam magam elé, aztán random odaszaladtam egy osztálytársamhoz 'kiönteni neki a lelkem'. Aztán kiderült, hogy nem az osztálytársam, hanem egy japán srác, aki valamilyen csoporttal volt, csak tőlem nem tudtak indulni, mert ráakaszkodtam szegény gyerekre :D Legalábbis ezt szűrtem le az egészből, semmit nem értettem abból amit mondtak xd De nagyon aranyos volt, visszaölelt :3 Én meg nagy zavaromban elmotyogtam egy arigato-t és próbáltam a gyatra angoltudásommal megértetni vele mi a helyzet. Végül annyiban maradtunk, hogy free hug volt :'D De nem is tudom miért mesélek mindig magamról, általában én hallgatok meg másokat, sőt többnyire nem is vagyok ilyen, inkább az a csendben ülős fajta vagyok, ami a kommenteimből egyáltalán nem látszik, de valahogy blogoknál mindig kikívánkozik ez az énem :p (Ezt a 'csodálatos' kis dolgocskát drága Démnél is szépen kielemeztem, remélem még nem kíván melegebb éghajlatokra érte :D) Sajnálom ha már unsz, viszont eddig úgy vettem észre tetszettek ezek a kis dolgaim (vagy csak nagyon jól tagadod, hogy nincs velük bajod xd), és én mindig is úgy álltam ehez a kommentírós dologhoz, hogy olyanokat írok, amiket fordított esetben, ha én vezetnék blogot, szívesen látnék :) Persze ha néha kicsit túl sok vagyok nyugodtan szólj rám, nem sértődök meg :p Huhh, én meg az mondtam, hogy ez nem lesz olyan hosszú, mint az előző, erre meg... Még a részről sem írtam eddig semmit, és nézzük már meg :'D Na de mindegy, most már próbálok valami kevésbé agyzsibbasztót összehozni ♥ :
    Igazad volt, tényleg nagyon kis aranyos rész volt, és tényleg rövidke lett. Na de nem baj, kárpótol majd a kibékülésük, 'beszéltem' én eleget helyettük :D Szóval mindenki, aki szerint ez a rész rövid volt, olvassa el ezt a kommentem. Biztosak lehetnek benne, hogy örökre elmegy majd a kedvük az olvasástól :'D Vagy tőlem :D Na de sebaj, ameddig a Larry páros jól van, addig nem zavar :) Visszatérve a részre: még mindig nagyon szeretem Harryt ♥ Amióta itt zargatlak, szinte minden részben 'elmondtam' már, de nem érdekel :) Komolyan rászólt Annere, hogy most ne kérdezgesse Lout? :D A kis drága, bár nagyon is jól tette, ráér később elmagyarázni neki, most az a lényeg, hogy Harry pulóvere van rajta (*-*), és Hazz felvette a fűtést, hogy ne fagyjon meg, és együtt vannak a szobában és beszélgetnek, és és... (Azt hiszem elkapott a fangörcs, kezdek bekattanni :D) De csakis ennyi számít, és csakis ők számítanak, szóval kérném már azt a kibékülést, mert megérdemlik C:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, azt akarja, hogy maradjon *-* Hogy ne hagyja el megint *-* Meg kéne zabálni ezt az embert, egyszerűen annyira szereti Louist, de Lou annyira nincs ezzel tisztában, és azt akarom, hogy végre neki is elmondja, mennyit is jelent neki ♥ Csak én vagyok ilyen reménytelenül romantikus, hogy azt várom, hogy egyszer csak minden disney filmet megszégyenítő módon eléáljon (mindegy ki ki elé, bár jobban örülnék, ha Louis mondaná ^^) és elmondja neki, mennyire szereti, mennyire hiányzott neki az elmúlt napokban, mennyire boldogtalan volt nélküle, mennyire szeretné, ha előrőlkezdenék, egy kis mini happy end-et a két kis szerelmesnek, aztán mindent bele Larry ;) ♥ Nagyon ajánlom nekik, hogy ezt minnél előbb valósítsák meg, nehogy már nekem kelljen közbeavatkoznom, mert abból nem lesz kegyelem :D
      Uhh, egy kis elkeserítő tőlem így a végére: csaknem egy hét, és megint utálhatjuk majd kedvünkre a hétfőket. Mondjuk nekem semmi bajom nem volt a sulival, szerettem oda járni (kövezhettek, nyugodtam :) ), az osztályomat egyszerűen imádtam, alsóbb évfolyamokban is voltak barátaim, a tanárok is rendben voltak, viszont most kezdek középsuliban, senkim nincs ott (vagyis évfolyamban vannak páran, de az nem ugyan az...), azt se tudom hol lesz az osztályom, kik vannak az osztályomban (oké, néhány emböckét megjegyeztem, de nahh). És félek, hogy... gyakorlatilag mindentől :'D Főleg attól, hogy milyen lesz az osztályközösség, mennyire fogunk klikkesedni, milyen lesz a viszonyunk egymással.. Ahh, lehet a végén kiderül, hogy feleslegesen aggódtam, mert mindenki szeret mindenkit :) Addig is köszönöm hogy 'meghallgattál', és tényleg bocsi, hogy ilyenekkel nyaggatlak mindig, de most jólesett egy kicsit kibeszélni ezt magamból :) 'Találkozunk' a következő résznél ^_^ Remélem addigra szedek magamra valami kis mágikus erőt és visszatérhetek abba az univerzumba, amikor még aranyosan meséltem magamról (ha egyáltalán volt olyan xd) és nem tele vele a részt :D Mondjuk így 'ismertél' meg, ezt szoktad meg tőlem, kicsit furcsa lenne ha most átállnék csak részről beszélős emböckébe :D ♥(Huhh, nagyon rászoktam a szivecskékre, mi bajom van? :D )

      Egy kis kulisszatitok: ez a komment már majdnem kerek 4 órája íródott, kisebb-nagyobb megszakításokkal és rengeteg átírással. Ha látnád mit akartam megosztani veled eredetileg szerintem kifutnál a világból :D Szóval érezd magad megtisztelve, nem mindenkiért gürcölök ennyit, viszont a magácska visszajelzései nagyon tecetősek (ez a csodálatos gondolat tesómtól származik, nagy művészlélek a drága xd), és szeretem itt leélni azt a bizonyos énem, szóval duplasiker :D ♥

      Törlés
    2. Szia, drága :)
      Nem szakadtunk meg szerencsére, nem vittünk (még) annyi cuccot, de ez a későbbiekben még előfordulhat :D Wow, ez aztán nem semmi történet volt, én azért remélem, nem fogok eltévedni, bár nem tartom kizártnak :D Azért ha ez esetleg előfordulna, akkor barátnőm majd elnavigál, ő már ott lakik egy ideje :D Ó, ha kikívánkozik belőled, írd ki nyugodtan, valamikor ezt is ki kell adnod magadból :D A kommenteléshez való hozzáállásod meg szerintem tökre jó :)
      Hát igen, aranyos, de rövid rész volt, ami fordítás szempontjából nem probléma, hamarabb készen van, de olvasói szempontból már más a helyzet :D De nem baj, lesznek még hosszú fejezetek. Nem lehet elégszer hangsúlyozni a szeretetünket feléjük :D Bizony, nagyon cukik voltak a drágaságok, mondhatnám úgy is, hogy már csak egy köpésnyire vagyunk a béküléstől :D
      Hamarosan tisztában lesz már vele Lou, és lesz valami ahhoz hasonló, amit elképzeltél, ennyit mondhatok ;)
      Mikor kilencedikbe mentem, én is valahogy így voltam, mint te, és most is át tudom érezni, mert én is most kezdek mindent elölről, csak éppen fősulin :D Remélem, hogy minden jól fog menni neked, én drukkolok! :) Ó, ugyan, semmi probléma, az embernek jó kiadni magából ezeket a dolgokat, tudom én :) ♥

      Jaj, megtisztelve is érzem magam, és megnyugtatlak, van, mikor én is sokáig írok egy kommentet, például ezt is, úgyhogy nem vagy egyedül :D ♥ Xx

      Törlés
  6. Szia drága Edina! ♥ *-*
    Jaaaj,miért ilyen rövid a rész? :/ De állati cuki volt, ami kárpótol valami szinten.:') <3
    Harryt kicsikét önzőnek tartom. :D Ne kérdezd. xd De szerintem nem kellene, hogy örüljön annak, hogy Louis sír, hiába tudta, hogy a karja közt köt majd ki (micsoda alliteráció *o* :D ) ...és miatta is sírt eleget. Persze baromira örülök, hogy békülgetnek, ezt vártam már évek óta, (xd jó..túlzok..) és Harry is tisztában van a dolgokkal, tudja jól, hogy mit tett... csak szerettem volna megemlíteni, hogy ezt kicsit önzőnek tartottam.:) És imádom még mindig.<3 És fogom is.:') <3
    Alig várom a keddet.*-*
    Puszi<3
    Brigi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága :) ♥
      Hát sajnos ez van, de lesznek majd hosszabbak, ne aggódj :)
      Nos, valamilyen szinten igazad van, Harry biztosan nehezen találja a két dolog közti egyensúlyt. De szerintem ez már mindannyiunkkal előfordult már, úgyhogy elnézhetjük Harrynek :) Örülök, hogy tetszik :)
      xoxo ♥

      Törlés
  7. Szio!:)
    Eloszor is: Aaaaaaa, elkepesztoen jo resz volt, bar valoban nagyon rovidke. Viszont AW Louis... Talan ha ott marad kicsit enged a jeg. Orulok Harry szemszogenek, nagyon drukkolok neki, meg ha egyebkent megbocsathatatlan dolgot is tett. De ez egy orult fanfic, szoval az orultsegeket is meg kell bocsatani. XD
    Amugy mondtam, hogy vannak elkepzeleseim a folytatast illetoen. Nah, sikeresen elfelejtettem oket, visszaolvastam az elozo reszt, nem jutott eszembe. De lehet azert, mert ez egy rovid idot bemutato resz volt, es lehet az en elgondolasom picit tovabb ment, igy ezert nem ugrik be. Talan a kovi reszig eszembe jut, akkot majd felirom, hogy ne felejtsem el. XD
    Nagyon koszi a forditast. Pusza xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen, de azért a cukisága valamennyit kárpótol :) Annyit mondhatok, hogy engedi fog az a jég ;) Én is pontosan így voltam vele, mikor először olvastam. És nagyon jól mondod, ez egy őrült fanfic :D
      Nos, lehet, remélhetőleg majd a következő rész után eszedbe jut néhány. Az a felírás meg elképzelhető, hogy egy jó ötlet :D
      Nagyon szívesen :) Xx

      Törlés
  8. Tegnap rossz resz ala kommenteltem, de latom, hogy valaszoltal, szoval lattad:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, látok én mindent :D Amúgy meg mindegy, hogy melyikhez írsz, csak nagyjából stimmeljenek az események :D

      Törlés
  9. Tény,hogy rövidre sikeredett,de ez a rész szerintem kárpotólt mindenkit:DD
    Oh istenem,hogy én mióta várok erre a részre!<33
    Az lehetséges,hogy Harryt egyre jobban szeretem minden egyes rész olvasása után??:DD Még akkor is ha egy bunkó pöcs...Az a lényeg,hogy teljesen oda van Louisért<3333
    Olyan jó volt ezt most Harold szemszögéből olvasni:33 Huuu,most nagyon boldog vagyok^^
    Végre nyugodtan tudok aludni:DDDDD
    Bár még nincsenek teljesen kibékülve....De az előzökhöz képest ez felüdülés:))))
    Alig várom a keddet:3
    *Ölelés* <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nem nagyon lehet rossz szavunk :D
      Elhiszem, nagyon kellett már :)
      Szerintem simán lehet :D Akkor is szeretjük, ha köcsögösködik, mert Louis-val meg hihetetlen édes tud lenni :3
      Örülök, hogy tetszett :)
      Na, ennek meg főleg örülök :D
      Igen, nagyon közel vagyunk már hozzá :)
      Ölellek én is! Xx ♥

      Törlés