2016. július 15., péntek

Chapter 177

Sziasztok! :)
Hát egy elég izgalmas és eseménydús fejezetet hoztam, szóval alig várom a véleményeiteket. Igen, függővég, tudom, de ezen szerintem senki sem lepődik meg :D Ó, és örömmel olvastam a kommenteket, hogy mindenki Larry párti, nagyon helyes :D Mindenki azt akarta, hogy lépjen Harry és ne adja fel, örömmel mondhatom, hogy ezt meg is teszi ;) És van egy fontos dolog, amit el akarok mondani, úgyhogy ezt olvassa el mindenki lehetőleg! Én ugye wattpadról fordítom a sztorit, csakhogy a héten valami történt, mert nem elérhető, így napok óta nem tudtam haladni a fordítással sajnos. Aki olvassa angolul, az pontosan tudja ezt. A csajszi, aki kiposztolta az átírt részeket, sem tudja, hogy mi történt, mert ő nem törölte le (nyilvánvalóan), és írt a wattpadnak, hogy hozzák rendbe. Nagyon remélem, hogy sikerül, mert akkor újra kell írnia az egész sztorit, kivéve, ha magának elmentette, amit nem tudom, hogy megtett-e. A jó hír, hogy én már a 195. részt kezdtem el nemrég fordítani, (thank god, hogy előre szoktam dolgozni), így annyira nagy probléma nincsen, viszont lehet, hogy lesz. Néha elő szokott fordulni olyan, hogy kihagyok egy-két szót, kifejezést, mert abban a pillanatban nem tudok rájönni, hogy mi lenne a megfelelő jelentése, ilyenkor szoktam később visszatérni, megnézni wattpadon, és akkor eszembe jut. Na most, ha lesz ilyen és addig nem áll helyre wattpadon a történet, megpróbálom kitalálni nélküle, magamtól, ha viszont komolyabb dolgok jönnek közbe, nekünk is meg kell állnunk addig. Nagyon remélem, hogy ez nem fog megtörténni, de fogalmam sincs. Drukkoljunk, nagyon mást nem tehetünk. Átnéztem a következő részt, amivel semmi gond nincsen, szóval kedden még biztosan jövök, meg remélhetőleg utána is. Remélem akkor jó híreket mondhatok majd.
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 177

Harry szemszöge
- Nem igazán csináltam szart se mostanában, csak lógtam. Tristan már alig jön át, bent ragadt Steph seggében – szív egyet Jace a jointjából.
- Hmm – iszom egy kortyot a sörömből, aztán körülnézek ebben a szar lakásban.
Nem is tudom, miért jöttem ide egyáltalán, de nem tudtam, hová máshová mehetnék, és holtbiztos vagyok benne, hogy nem megyek vissza abba a lakásba ma este. Nem tudom elhinni, hogy Louis Zaynnel van, mi a fasz már tényleg. Liam nem hívta fel Louis-t és nem csapta be azzal, hogy jöjjön vissza az apám házába, nem számított, hányszor próbáltam rákényszeríteni őt. Liam egy fasz.
Be kell vallanom, csodálom a Louis-hoz való hűségét, de nem akkor, amikor annak az útjában áll, amit én akarok.
Liam azt mondta, hogy meg kellene engednem Louis-nak, hogy ő döntse el, velem akar lenni-e vagy sem, de tudom, hogy mit fog választani, vagyis azt hittem, hogy tudtam. Teljesen elvakított az, hogy Zayn vette őt fel tegnap este, és most már tudom, hogy majdnem az egész hétvégét vele töltötte.
- Mi van veled? – kérdezi tőlem Jace, pontosan az arcomba fújva a marihuána füstjét.
- Semmi.
- Meg kell mondanom, eléggé meglepődtem, hogy felbukkantál ma este az ajtómnál, azután ami legutóbb történt, amikor láttalak – emlékeztet engem.
- Tudod, hogy miért vagyok itt.
- Igen? – gúnyolódik.
- Louis és Zayn, tudom, hogy tudsz róla.
- Louis? Louis Tomlinson és Zayn Malik? – mosolyodik el.
- Mondd el.
Le kell törölnie azt az istenverte mosolyt az arcáról.
- Nem tudok róla semmit, őszintén – von vállat, majd szív még egy slukkot, a fehér papír kis pihéi az ölébe hullnak, de úgy tűnik, hogy nem veszi észre.
- Te soha nem vagy őszinte.
- De igen, az vagyok. Szóval dugnak? – majdnem megfulladok kérdésétől.
- Kibaszottul ne menj ilyen messzire. Láttad őket együtt? – lélegzem lassan ki és be.
- Nem, semmit sem tudok róluk. Azt hittem, hogy Zayn valami gimis csajjal jár? – teszi Jace a jointját a hamutartóba.
- Én is.
- Szóval felültetett téged Zaynért?
- Ne gúnyolódj, nem vagyok hangulatban.
- Te jöttél ide kérdéseket feltenni, nem gúnyolódok – mosolyodik el gúnyosan Jace.
- Hallottam, hogy együtt voltak pénteken, és tudni akartam, ki volt még ott.
- Nem tudom, bár én nem voltam. Ti nem éltek együtt vagy valami szarság?
- De. Mit gondolsz, miért vagyok annyira mérges e miatt a szar miatt Zaynnel.
- Nos, tudod, hogy ő…
- Tudom – szakítom félbe Jace-t.
Utálom Jace-t, tényleg. És Zaynt. Louis nem választhatta volna kibaszott Trevort, hogy tovább lépjen vele? Szent szar, sosem gondoltam volna, hogy ezen elgondolkozom.
A szememet forgatom, és küzdök az ösztönnel, hogy átüssem Jace-t a dohányzóasztalán. Ez sehová sem juttat engem, semmi sem ebből, az ivás, a düh, egyik sem.
- Biztos vagy benne, hogy szart se tudsz, mert ha megtudom, hogy igen, megöllek, tudod ezt, ugye? – fenyegetőzöm, komolyan gondolva minden szót.
- Igen, haver, mindannyian tudjuk, milyen elmebeteg vagy e miatt a srác miatt. Ne legyél már ilyen fasz.
- Csak figyelmeztetlek – mondom neki, mire a szemét forgatja.
Miért is kezdtem el vele lógni először is? Jace egy kibaszott hitvány ember, és hagynom kellett volna, hogy a mi úgynevezett barátságunk azzal végződjön, hogy elverem a seggét.
- Most már megyek lefeküdni, hajnali négy óra van. Ledobhatod magad a kanapéra, ha akarod – mondja nekem, majd a hálószobája felé sétál.
- Nem, jól vagyok – sétálok ki az ajtón.
Hajnali négy van, és soha nem leszek képes aludni tudva, hogy Louis Zaynnel van. Zayn lakásán. Mi van, ha megérinti Louis-t? Mi van, ha az egész hétvégét azzal tölti, hogy megérinti Louis-t?
Dugna vele Louis, hogy engem bosszantson? Nem, jobban ismerem őt ennél. Ő az a srác, aki még mindig elpirul minden egyes alkalommal, amikor lehúzom az alsónadrágját a combjain.
Azonban Zayn elég meggyőző tud lenni, és ráveheti Louis-t, hogy igyon. Tudom, hogy nem tudja kezelni az alkoholt, két ital és úgy kezd el káromkodni, mint egy tengerész és megpróbálja kinyitni az övemet.
Baszki, ha Zayn leitatja és hozzáér…
Veszek egy U kanyart a kereszteződés kellős közepén, és remélem, hogy nincsenek a közelben zsaruk, hogy tanúi legyenek szabálytalan lépésemnek. Teljesen leszarom, amíg ki tudom magamat beszélni a büntetés alól időben, hogy Louis-hoz érjek.
Basszák meg ezt a maradjak távol tőle szarságot, lehet, hogy fasz vagyok hozzá és szarul bántam vele, de Zayn rosszabb, mint én. Én jobban szeretem Louis-t, mint ő, vagy bármely más férfi tudná.
Most már tudom, hogy mim volt, tudom, mi a faszt veszíthettem el, és most, hogy elvesztettem, újra szükségem van rá. Louis nem lehet Zayné, senkié sem. Senkié, kivéve engem.
Az Isten verje meg. Egyszerűen miért nem kértem bocsánatot tőle a partin? Ezt kellett volna tennem. A térdeimen kellett volna könyörögnöm neki, hogy bocsásson meg, és most az ágyunkban lehetnénk együtt.
Zayn egy kibaszott pöcs. Ki a fasznak gondolja magát, hogy ő veszi fel Louis-t arról a partiról? Komolyan gondolja?
A haragom megint a tetőfokára hág, le kell nyugodnom, mielőtt felmegyek ezen a lépcsőn. Ha nyugodt maradok, Louis beszélni fog velem, remélem. Biztosan össze van most omolva, lényegében azt mondtam neki, hogy leszarom, hogy elhagyott, aztán a földre löktem, amikor megpróbált leszedni Zaynről. Ha rá tudom venni, hogy meghallgasson, elmagyarázhatom neki, miért löktem el, hogy tettettem, hogy nem érdekel, amikor nagyon is érdekel, annyira kibaszottul nagyon.
Most már hajnali fél öt van, és itt vagyok Zayn lakása előtt, megpróbálva lenyugtatni magamat, míg kopogok és türelmetlenül várok. Mikor már éppen azon vagyok, hogy a kopogás helyett dörömböljek, az ajtó kinyílik, feltárva Tylert, Zayn szobatársát, akivel már néhányszor beszéltem, amikor itt tartottak bulikat.
- Styles? Mi a helyzet, ember? – mossa össze a szavakat. Vagy részeg, vagy tényleg kurvára fáradt, és jobb, ha a második az igaz.
- Hol van Zayn? – nyomulok el mellette, nem vesztegetve az időt.
- Haver, tudod, hogy körülbelül hajnali öt óra van, ugye? – dörzsöli meg a szemeit.
- Ja, nem, baszki. Hol… – észreveszem az összehajtott takarót a kanapén, és beletelik egy másodpercbe az agyamnak, hogy kikövetkeztesse, a kanapé üres.
Hol van Louis, ha nincs a kanapén? Epe jön fel a torkomban, és ma este századjára veszítem el a képességemet, hogy lélegezzek.
Amikor kinyitom Zayn hálószobáját, sötét van, majdnem koromsötét. De látom Louis barna haját elterülve az alatta lévő párnán, Zayn pedig félmeztelenül van. Ó, a kurva életbe. Felkapcsolom a villanyt, mire Louis megmozdul, átfordul és valamiért nyúl… valakiért. Értem.
Csak Zayn van ott, a kibaszott ágyban vele. Louis összeszorítja a szemét, aztán kinyitja őket, hogy meglássa a zavar forrását. Megpróbálok arra gondolni, hogy mit mondjak, miközben megpróbálom feldolgozni az előttem lévő jelenetet. Lou és Zayn az ágyban, együtt.
- Harry? – vinnyogja Louis, majd egy homlokráncolás jelenik meg az arcán, ahogy felébred. Átnéz Zaynre, mielőtt felnéz rám, egyértelműen sokkolódva. – Mit… mit keresel te itt? – kérdezi kapkodva.
- Te mit keresel itt! Az ágyban vele? – minden tőlem telhetőt megteszek, hogy ne kiabáljak, körmeim a tenyerembe vájnak. Ha dugtak, én befejeztem, teljesen és tökéletesen kurvára befejeztem vele.
- Hogy jutottál be ide? – kérdezi, arca tele van szomorúsággal.
- Tyler beengedett. Az ágyában vagy? Hogy lehetsz az ágyában?
Zayn átfordul a hátára, majd megtörli a szemeit, megugrik, amikor meglát engem az ajtóban állva.
- Mi a fenét csinálsz a szobámban? – kérdezi.
Ne, Harry. Maradj nyugton. Kibaszottul nyugton kell maradnom, vagy valaki a kórházban fog kikötni. Az a valaki Zayn, de ha el akarom vinni Louis-t tőle, olyan nyugodtnak kell maradnom, amennyire csak lehetséges.
- Azért jöttem, hogy elvigyelek, menjünk – mondom Louis-nak, mire összehúzza a szemöldökét.
- Tessék? – itt jön a hírhedt Louis viselkedés.
- Egyszerűen nem jöhetsz be lakásomba és mondhatod neki, hogy menjen el – kel ki az ágyból Zayn, csak alsónadrágot és laza rövidnadrágot viselve. Nem hiszem, hogy nyugton tudok maradni.
- Megtehetem, és meg is tettem az előbb. Louis… – várok rá, hogy kiszálljon az ágyból, de nem mozdul.
- Nem megyek veled sehová – mondja nekem.
- Hallottad őt, haver, nem megy veled – kötekedik Zayn.
- Én nem kezdeném el most ezt a szart, lényem minden kurva szálával megpróbálok nem csinálni semmit, amit később megbánok, szóval csak fogd be a pofád – morgom.
- Ez az én lakásom, az én hálószobám, ha már itt tartunk, és Louis nem akar veled menni, úgyhogy nem fog. Ha verekedni akarsz velem, akkor rajta, de nem fogom kényszeríteni őt, hogy elmenjen, ha nem akar – mondja nekem Zayn, majd megajándékozza Louis-t a leghamisabb aggódó arckifejezéssel, amit valaha láttam.
- Ez a terv, ugye? Eléggé feldühítesz ahhoz, hogy megverjelek, aztán Louis sajnálni fog téged, és én leszek a szörny, akitől mindenki fél? Ne vedd be ezt a szarságot, Louis! – kiabálom.
Ki nem állhatom a tényt, hogy még mindig Zayn ágyán ül, és még jobban ki nem állhatom a tényt, hogy nem verhetem ki szart is Zaynből ezért. Pontosan ez az, amit Zayn akar.
- Csak menj – sóhajt fel Louis.
- Louis, hallgass rám. Ő nem az, akinek gondolod, ő nem Mr. Kibaszott ártatlan.
- És hogy van ez? – provokál Louis.
- Úgy, hogy… nos, nem tudom még pontosan, de azt tudom, hogy felhasznál téged valamire. Meg akar dugni, tudod, hogy igen – mondom neki, küzdve azzal, hogy irányítás alatt tartsam az érzelmeimet.
- Nem, nem akar – kezd mérges lenni.
- Egyszerűen távoznod kellene, Louis nem akar elmenni. Hülyét csinálsz magadból – amikor a szavak elhagyják Zayn sérült ajkát, a testem elkezd remegni. Túl sok düh van bennem, amit ki kell engednem.
- Figyelmeztettelek… hogy fog be a pofád. Louis, ne legyél már problémás és menjünk. Beszélnünk kell.
- Az éjszaka közepe van, és te… – kezdi el, de félbeszakítom.
- Kérlek, Louis – arckifejezése megváltozik szavaimtól, nekem pedig fogalmam sincs, miért.
- Nem, Harry, nem jöhetsz csak ide és követelheted, hogy menjek el veled!
- Ne hívasd fel velem a zsarukat – szólal meg Zayn, és ennyi volt.
Teszek egy lépést felé, de Louis felugrik az ágyról, majd közénk áll.
- Ne. Ne megint – könyörög, szemei egyenesen az enyéimbe bámulnak.
- Akkor gyere velem. Nem bízhatsz meg benne – mondom neki.
- És benned megbízhat? Elszúrtad, csak nézz szembe ezzel. Jobbat érdemel nálad, és ha csak engednéd, hogy boldog legyen… – jegyzi meg Zayn.
- Engedjem, hogy boldog legyen? Veled? Mintha ténylegesen egy kapcsolatot akarnál vele? Tudom, hogy csak a nadrágjába akarsz bejutni!
- Ez nem igaz! Én törődök vele, és jobban bánnék vele, mint te valaha is tetted! – kiabálja vissza, Louis pedig tenyerét a mellkasomhoz nyomja.
Tudom, hogy hülyeség, de nem tehetek róla, hogy vigalmat érzek érintésében, ahogy kezei rajtam érződnek. Olyan régóta nem éreztem már az érintését.
- Mindketten hagyjátok abba, kérlek! Harry, neked el kell menned.
- Nem megyek el, Louis, túl naiv vagy, le se szarna téged! – kiáltom az arcába. Még csak nem is pislog.
- És te nem? Te „túl elfoglalt” voltál, hogy felhívj tizenegy napon át! Ő ott volt, amikor te nem, és ha… – ordítja vissza, miközben szemeim levándorolnak a ruháira. Igen? Nem… Teszek egy lépést hátra, hogy megbizonyosodjak róla.
- Az… mi a fene van rajtad? – hebegem, aztán elkezdek fel-alá járkálni. Louis lenéz, úgy tűnik, megfeledkezett öltözetéről. – Azok az ő kibaszott ruhái?! – majdnem üvöltöm. Hangom rekedt, és a hajamat tépem.
- Harry… – próbál meg beszélni.
- Azok – válaszol helyette Zayn.
Ha az ő ruháit viselni…
- Lefeküdtetek? – morgom, a könnyek azzal fenyegetőznek, hogy bármelyik pillanatban kicsordulnak.
- Nem! Persze, hogy nem!
- Kibaszottul mondd el az igazat most, Louis! Dugtatok?
- Már válaszoltam! – kiabálja vissza.
Zayn hátralép, és a sérült arcán aggódó kifejezéssel figyel. Több kárt is okozhattam volna.
- Hozzáértél? Ó, a kurva életbe! Hozzád ért? – őrjöngök, és leszarom. Ezt nem tudom kezelni, ha hozzáért, azt ki nem állhatom, nem lennék rá képes. Zaynhez fordulok, mielőtt bármelyikük is válaszolhatna. – Ha hozzáértél, a kurva istenre esküszöm, leszarom, hogy Louis itt van-e vagy sem… – lép közénk Louis megint.
- Húzz el a lakásomból most, vagy hívom a rendőrséget – fenyeget meg Zayn.
- A rendőrséget? Tényleg azt hiszed, hogy nem szarom le…
- Elmegyek – Louis hangja lágy a káosz közepén.
- Mi? –szólalunk meg Zaynnel egyszerre.
- Elmegyek veled, Harry, csak azért, mert tudom, hogy nem fogsz, kivéve, ha elmegyek én is.
Leszarom, hogy miért jön, csak az a fontos, hogy eljön.
- Louis, nem muszáj, hívhatom a zsarukat. Nem kell elmenned vele. Ez az, amit csinál, azzal irányít téged, hogy megfélemlít téged és mindenki mást is körülötted – mondja neki Zayn.
- Tudom… de kimerült vagyok, és hajnali öt óra van, ez a legkönnyebb mód – sóhajt fel.
- Velem jön – felelem Zaynnek, mire Louis egy olyan pillantással illet, ami biztosan megölne, ha lehetne.
- Majd felhívlak holnap, annyira sajnálom, hogy idejött – mondja neki, Zayn pedig bólint. Zayn kibaszottul duzzog, és Louis jobban teszi, ha nem veszi ezt be.
Igazából nagyon meg vagyok lepve, hogy Louis ilyen könnyen beleegyezett, hogy eljön velem, de tényleg jobban ismer bárki másnál, és igaza volt, amikor azt mondta, hogy nem megyek el, amíg ő nem jön velem.
- Ne kérj bocsánatot. Légy óvatos, és ha bármire szükséged van, egy pillanatra se hezitálj, hogy felhívj – mondja neki Zayn. Biztosan szívás egy kis ribancnak lenni és nem képesnek lenni arra, hogy szart is csináljon azzal kapcsolatban, hogy felbukkantam a lakásában az éjszaka közepén és elviszem magammal Louis-t.
Louis egy szót sem szól hozzám, ahogy kisétál Zayn hálószobájából és belépked a fürdőszobába a folyosón szemközt.
- Ne gyere még egyszer a közelébe, már figyelmeztettelek téged korábban, és nem vetted a célzást még – felelem, amikor elérem az ajtót.
Zayn összehúzza rám a szemeit, és ha Louis nem szólítana a nevemen a nappaliból, eltörném Zayn nyakát.
- Ha bántod őt, Istenre esküszöm, hogy az lesz az utolsó alkalom! – mondja elég hangosan ahhoz, hogy Louis meghallja, miközben átsétálunk az ajtón és ki a hóba.
- Játszik veled – mondom Louis-nak.
Ő lesiet a lépcsőn az öltönycipőjében és Zayn kurva bokszerében. Ez egy nevetséges párosítás, de feltételezem nem volt más cipője, ami talán egy jó jel, hogy nem tervezte, hogy itt tölti az éjszakát. De akkor is megtette, és kibaszottul undorodott vagyok, hogy Zayn ágyában volt. Nem bírok ránézni azokban a ruhákban. Ez az első alkalom, hogy nem akarok ránézni. A partiról való ruhái a karjaiban vannak, és tudom, hogy fázik.
- Tessék, vedd fel a kabátomat – bújok ki a kabátomból, majd megpróbálom átadni neki.
- Ne szólj hozzám, és vigyél Liamékhez – csattan fel, aztán a kocsinál vár rám, hogy kinyissam.
Nem is bánom a felém való haragját, üdvözlöm azt. Annyira meg vagyok könnyebbülve és annyira rohadtul boldog vagyok, hogy eljött velem egyáltalán. Szitkozódhatna rám egész úton hazafelé, én pedig minden egyes szót élveznék, ami elhagyja ajkait. Én is mérges vagyok, mérges vagyok rá, amiért Zaynhez futott. Mérges vagyok magamra, amiért megpróbáltam ellökni őt.
- Olyan sok mondanivalóm van – próbálok meg ismét beszélni hozzá, amikor az apám utcájára kanyarodok.
- Nem akarom hallani, megvolt az esélyed, hogy beszélj velem az elmúlt tizenegy napban – tart ki álláspontja mellett.
Akár akarja hallani, akár nem, hallani fogja.

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    NE NE NE NE NEEEEEEEEE.. EZ SAK EGY ROSSSZ VICC. EZ NEM LEHETT IGAZ. MIÉRT MIÉRT????? ZAYNT MOST ÚGY MEGPOFOZNÁM HOGY 2 NAPIG FELSE KELNE. Louis elment Harryvel JUHÉÉ.. MOST BOLDOG VAGYOK. Louisra nagyon haragszik hogy egyszerűen nem tudja meghallgatni Harryt .Harry végre lépet.. De mit kereset Jacenél??? Liam jó köcsög azért de őt is meglehett érteni. MIT TETÜNK HOGY EZT ÉRDEMELJÜK???? FÜGGŐ VÉG???? OLYAN BOLDOG VOLTAM HOGY MOSTANÁBAN NEM NAGYON VOLT ERRE MEG TESÉK ITT VAN 😭😭😭😭😭😭 nincs isten. Hogy tudnak ilyen makacsok lenni mind 2-ten?? Harry azt hittem hogy síró görcsöt kap Zayn előtt... Nem tudom hogy mi lett volna akkor. Az egészet végig izgultam egyszerűen fantasztikus story nem lehett meguni.
    Ui:remélem hamar megoldódik a probléma. És nem kell megállnod a részekkel.
    Puszi Zsozso

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Pedig sajnos ez volt, és ilyenkor valahogy én se tudom szeretni Zaynt, jobban tette volna, ha kimaradt volna ebből. Így van, lehet örülni annak, hogy végül elment Harryvel Lou. Elment, hogy kérdezősködjön, hátha ő tud valamit. Sajnos itt a függővég, mint mindig :') Ó, ezt a kérdést én is sokszor feltettem már, válasz viszont eddig még nem érkezett rá :'D Hát arra nekem sincs tippem, de kontrollálta magát. Ezzel egyetértek, és örülök, hogy tetszik :)
      Ui.: Én is remélem, nagyon nem lenne jó, főleg nyáron. Xx

      Törlés
  2. Hajrá Harry ne hagyd magad :D Ajj ugye kibékülnek ??? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogja, ne aggódj :D Ki fognak, csak még várni kell rá sajnos... Xx

      Törlés
  3. Te jó Isten én sokkot kaptam,nem hagyhatod itt abba komolyan nem!!!!
    De örülök végre,hogy Harry akaratos és nem adja fel!
    Imádkozok komolyan,hogy elérd az angol verziót és folytasd mert ha nem én komolyan bedilizek!
    A rabja lettem ennek a sztorinak,igaz húzzák egymás idegeit és ez nem mindig jó de ha már elkezdi az ember utána szörnyen kíváncsi a végér!
    De várom a keddet!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rajtam múlt, elhiheted :'D
      Bizony, éppen itt volt az ideje :)
      Én is drukkolok nagyon, mivel én se fejeztem be a 3. évadot még.
      Egyetértek, néha fárasztó, de nem lehet abbahagyni.
      Nemsokára itt lesz :) Xx

      Törlés
  4. Te jóságos isten!! Hát én teljesen kikészültem! Omg! Annyira imádom az ideges Harryt, hogy azt el nem tudom mondani, és most volt belőle böven!! Ahh, kivagyok! Zaynt nagyon de nagyon megvertem volna, fú! Sztem voltam annyira ideges, mint Hazza!! El sem tudtam képzelni mi lesz, ha meglátha őket egy ágyban, ráadásul Zayn alsójában... (rosszul vagyok a gondolattol is... Csak Harry ruháit hordhatja!!!) DE! VELEMENT!!!! LOUIS ELMENT HARRYVEL!!! EZ AZ!!! MOST MÁR GYERÜNK HAZZA!!! Pontosan az legyen, ami az utolsó mondat volt!!! Ha akarja, ha nem mondd el!!! Ajj ezt kellett volna már mióta te kis idióta :D
    Ilyen vég váááááá!! De az megnyugtat h végre vele van és nem Zaynnel!
    Rohadt kíváncsi vagyok mi lesz!! Megesz az ideg keddig!!
    Ui remélem megoldódik a helyzet, mert meghalnék ha nem tudnám tovább olvasni :(
    Puszillak, és imádlak!! ❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan oldala Harrynek, amit nem szeretünk? Jó, a dühös vagy szomorú oldalát nem, de a többit igen :3 Elhiszem, Zaynt ilyenkor nem bírom elviselni. Mikor először olvastam, én se tudom elképzelni, és nem is akartam, de hát sajnis muszáj volt. Bizony, csak Harry ruháit. Így van, örüljünk, hogy elment vele, innen sem lesz nagyon egyszerű dolga Harrynek, de legalább Zayn nem lesz képben :D Bizony, ez kellett volna már mióta, de végre most már Harry is belátja :D
      Úgy látom, ez vigasztal mindenkit :D
      Azért remélem, kibírod te is és a többiek is :D
      Ui.: Én is remélem, csak pár napja nem fordítottam, de már most szörnyen hiányzik az egész.
      Én is, én is! :) Xx ♥

      Törlés
  5. Hello-hello!
    Hát ez tényleg elég eseménydús rész lett!
    Örültem neki,hogy Harry végre vette a bátorságot, es tett egy lépést, de szerintem nem így kellett volna ezt az egészet, a vacsorán mar mindent el kellett volna magyaráznia.
    Zayn rohadt idegesítő, ezzel a "te nem vagy elég jó neki, meg te nem tudod úgy szeretni mint en" szövegével, de abban SZERINTEM igaza van,hogy Harry egy pöcs.
    LOUIS VISZONT NEM HORDHATJA ZAYN RUHÁJÁT! NEM!
    Louis-t szívesen vállon veregetném (a ruha hordás miatt azért haragszok rá!),most megpróbált ellenkezni, es elég jól is ment neki!
    Örülök,hogy azért elment Lou Hazz-zal, ez egy lehetőség lehet, ha Harry nem tesz valamit, es nem cseszi el- ahogy szinte mindent.
    Nagyon tetszett,imadi!❤️
    xoxo,Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Ugye-ugye, nem volt hiány az izgalmakban :D
      Bizony, azóta sokszor meg is bánta/bánja, de hát azzal már nem sokra ment/megy.
      Egyetértek, unalmas már ez a duma tőle, de igen, Harry sem egy angyalként viselkedett. Így van, azt már nem kellett volna.
      Bizony nem nagyon hagyta magát :D
      Kb. mindenki ezért drukkolt, igen, és hogy Harry elcseszi-e vagy sem, az hamarosan kiderül ;)
      Örülök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés
  6. Zayn még mindig idegesít. Maradjon távol Louistól(bár tudom úgyse fog megtörténni). Harry végre tett egy lépést és elment Louishoz, de Louisra haragszom mert Zayn ruháját hordta és egy ágyba aludt vele. Én kiakadtam mikor a 3. évadot 245. rész után nem tudtam olvasni :( barátnőm mondta hogy neki alkalmazásról működik(sajnos nekem nem) de remélem megoldódik mert én nem bírom ki hogy mi lesz a vége ennek az egésznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyenkor engem, mikor beleavatkozik Larry dolgába. Hát sajnos nem :'D Így van, Harry jól tette, Louis viszont most nagyon nem. Jaj, ne is mondd, de szerencsére telefonról jó nekem is, így be tudtam fejezni a 195. részt. Bizony, reménykedjünk, gépről azért mégiscsak egyszerűbb. Xx

      Törlés