2016. augusztus 9., kedd

Chapter 184

Sziasztok! :)
Csúcs szuper olimpiai hangulatban hozom most nektek az új részt, ami eseménydúsra sikeredett. Az eleje aranyos, aztán meg... hát elég érdekes, kíváncsi vagyok, mi lesz a véleményetek. Vajon tényleg Zayn volt? ;) Idővel ki fog derülni, ennyit árulhatok el előre. Pénteken találkozunk!
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 184
 
Harry szemszöge
- Jól éreztem magam ma este, Harry – mondja nekem Louis, amikor apám kocsifelhajtójára kanyarodok, hogy kitegyem őt. Haza kellene őt vinnem, a mi otthonunkba.
- Én is. Utálok korcsolyázni – felelem, mire felnevet.
- Meg nem mondtam volna.
- Mit csinálsz az este hátralévő részében? – kérdezem tőle.
- Semmit, tanulok, azt hiszem. Te?
- Semmit, valójában rohadtul semmi dolgom – dörzsölöm meg a szemeimet.
- Fáradt vagy? – kérdezi.
- Igen, egy kicsit.
- Hamarabb le kellene feküdnöd – ajánlja.
- Nem tudok. Már két hete nem alszom végig az éjszakákat – vallom be, mire Louis arca megdöbben.
- Ó.

Louis szemszöge
Persze, hogy nem aludt.
- Van… volt…? – kezdem el.
- Igen, minden egyes este – mondja nekem, mire a szívem megfájdul.
- Sajnálom – utálom ezt. Utálom azokat a rémálmokat, amiért kísértik őt. Utálom, hogy én vagyok az egyetlen elixír, az egyetlen dolog, ami távol tartja őket.
- Semmi gond. Jól vagyok – feleli, de a szemei alatt lévő sötét karikák ellentmondanak.
Az, hogy felhívjam őt, szörnyű ötlet lenne. Arra kellene gondolnom, hogy mit kezdek az életemmel ettől a ponttól előre felé, nem arra, hogy az éjszakát Harryvel töltsem. Olyan furcsa, hogy kitesz az apja házánál, pontosan ez az, amiért kell egy saját lakás.
- Feljöhetnél? Csak, hogy aludj egy kicsit, még mindig korán van – ajánlom, mire felkapja a fejét.
- Rendben lennél ezzel? – kérdezi, én pedig bólintok, mielőtt engedném, hogy elárasszanak a gondolataim.
- Persze… de csak aludni – emlékeztetem őt egy mosollyal, mire bólint.
- Tudom, Lou.
- Nem úgy értettem… – próbálom megmagyarázni.
- Értettem – fújtatja. Oké…
Van egyfajta távolság köztünk, ami egyszerre hihetetlenül kellemetlen és kellemes ugyanakkor. Csak át akarok nyúlni és elhúzni a homlokára lelógó hajtincset, de az túl sok lenne. Szükségem van a távolságra, éppen úgy, mint Harryre. Ez nagyon összezavaró, és tudom, az, hogy felhívtam őt, nem lesz hasznos ehhez a zavartsághoz, de tényleg csak azt akarom, hogy aludjon.
Megajándékozom őt egy kis mosollyal, Harry pedig egy másodpercre rám bámul, mielőtt megrázza a fejét.
- Tudod, jobb, ha nem. Van még egy kis munkám és… – kezdi el.
- Semmi gond. Tényleg – szakítom őt félbe, aztán kinyitom a kocsiajtót, hogy elszökjek zavarom elől.
Nem kellett volna ezt tennem, távolságot kellene tartanom, erre elutasítanak… megint. Amikor elérem az ajtót, eszembe jut, hogy a ruháimat és a cipőmet Harry autójában hagytam, de már nincs a kocsifelhajtón, mire megfordulok.
Az agyam újra és újra lejátssza a randinkat, ahogy lemosom a sminket az arcomról. Olyan… kedves volt. Harry kedves volt. Kiöltözött és nem keveredett verekedésbe, és nem is küldött el senkit a francba. Ez egy jelentős előrelépés. Elkezdek kuncogni, mint egy idióta, miközben eszembe jut, ahogy Harry elesett a jégen, annyira bosszús volt, de olyan vicces volt figyelni, ahogy elesik. Harry annyira magas és nyurga, és a lábai folyamatosan kalimpáltak a korcsolyában, határozottan az egyik legviccesebb dolog volt, amit valaha láttam.
Nem vagyok benne biztos, hogyan érzek Harry piercingjeivel kapcsolatban, hogy kiszedte őket, de újra és újra azt mondta nekem, hogy ki akarta már venni őket, szóval ez nem rajtam múlt. Kíváncsi vagyok, mit fognak ehhez szólni a barátai.
A hangulatom kissé megváltozott, amikor a szülinapi bulijáról beszélt, nem tudom, mit feltételeztem, hogy mit fog csinálni a szülinapján, de a bulizás nem szerepelt köztük. Bár egy idióta vagyok, mert végül is ez a huszonegyedik szülinapja.
Mindennél jobban vele akarom tölteni azt, de minden egyes alkalommal valami rossz történik, amikor abba a rohadt diákszövetségi házba megyek, és nem akarom folytatni a kört, főleg amikor ilyen sérülékeny állapotban vagyunk, mint ez. Az utolsó dolog, amire szükségem van az az, hogy igyak és rosszabbá tegyem a dolgokat. De azért szeretnék venni valamit Harry szülinapjára, szörnyű vagyok az ajándékvásárlásban, de majd kigondolok valamit. Megállok Liam szobájánál, de nem válaszol, amikor kopogok, amikor kinyitom az ajtót, Liam alszik, én pedig úgy döntök, hogy én is lefekszem.

Másnap reggel írok Harrynek, amint felébredek, hogy boldog szülinapot kívánjak neki, aztán felöltözök, míg a válaszára várok. Egy sóhajtással a táskámba teszem a telefonomat, majd a földszintre indulok, hogy találkozzak Liammel és elmondjam neki, ma kihagyom a nap felét.
- Hová mész? – kérdezi, miközben tejet tölt a gabonapelyhes táljába.
- Kell vennem néhány dolgot a boltból.
- Az órák alatt? Miért nem mész utána?
- Nem tudom, vennem kell valamit Harrynek a szülinapjára – vallom be, az ajkamat harapdálva, hogy felmérjem Liam reakcióját.
- Ó, mit fogsz venni neki?
- Őszintén fogalmam sincs – sóhajtok fel, majd fejemet a hideg gránit pultra teszem.
- Mehetek veled, ha akarod? – ajánlja fel Liam.
- És lógsz az órákról? Nem gond, ha nem jössz.
- Rendben, nos, mennem kell vagy el fogok késni. Megmondom Soto professzornak, vagy azt kellene mondanom, hogy Jonah-nak, hogy ma nem jössz be – vigyorogja, mire nekidobok egy szőlőt.
- Nagyon vicces – mosolyodom el, majd Liam nevetve hagyja el a konyhát.
Mire kétszer körbejárom az bevásárlóközpontot, még mindig üres a kosaram. Úgy tűnik, ebben a boltban semmi sem elég jó, hogy megvegyem Harrynek a szülinapjára. Ő jobb, mint valami bevásárlóközponti ajándék. Csak fogalmam sincs, hogy mit vegyek neki. Tényleg én vagyok a legrosszabb abban, ha bárkinek is ajándékot kell venni, Harrynek meg valahogy mindig az elképzelhető legjobb ajándékokkal rukkol elő. Ha egy más helyzetben lennénk, megállnék a Victoria’s Secret-nél és végeznék is.
Egy kicsit meglepődöm a gondolataimon, de tényleg érdekesen hangzik. Az első alkalom óta, hogy együtt aludtunk, ez a leghosszabb idő, amit szex nélkül töltöttünk el, azt hiszem, ez egy jó dolog… azt hiszem.

Harry szemszöge
- Nagyon király lesz, ember – mondja nekem Niall, miközben a kőfalra mászik fel a parkoló végén.
- Persze, hogy az lesz – jegyzem meg, aztán arrébb állok Tessa cigi füstjének útjából, majd leülök Niall mellé.
- Az lesz, és jobban teszed, ha nem nyafogsz, mert ezt már hónapok óta tervezzük – szólal meg Tessa.
Lábaimat oda-vissza lóbálom, és egy másodpercre arra gondolok, hogy lelököm Tessát a kőfalról a sok szarság miatt, amit amiatt kaptam tőle, hogy kiszedtem a piercingjeimet.
- Elmegyek. Már mondtam, hogy megyek.
- Elhozod őt? – kérdezi Niall, nyilvánvalóan Lou-ról beszélve.
- Nem, elfoglalt.
- Elfoglalt? Ez a huszonegyedik szülinapod, haver. Kivetted miatta a piercingjeidet, ott kell lennie – jegyzi meg Tessa.
- Akármikor jön el, mindig valami szarság történik, és kurvára utoljára mondom el, hogy nem miatta szedtem ki őket – forgatom a szemeimet, aztán átrajzolom a betonban lévő repedést.
- Talán hagynod kellene, hogy megint elverje Molly seggét, az megfizethetetlen volt – kuncog fel Niall.
- Az olyan vicces volt, Louis akkor is vicces, amikor részeg. És amikor szitkozódik, az annyira mulatságos. Mintha a nagymamámat hallanám szitkozódni – nevet Tessa Niallel együtt.
- Befognátok már végre Louis-val kapcsolatban? Nem jön el.
- Jól van, lenyugodnál? – mosolyodik el Niall, én pedig majdnem ugyanazt teszem.
Bárcsak ne szerveztek volna nekem egy bulit, mert Louis-val akartam tölteni a szülinapomat. Nem igazán érdekelnek a szülinapok, de látni akartam őt. Tudom, hogy semmi dolga sincs, csak nem akar a barátaim közelében lenni, nem mintha hibáztatnám érte őt.
- Nincs rendben valami Zaynnel és veled? – kérdezi Niall, amikor elindulunk az órákra.
- Ja, Zayn egy fasz és nem marad távol Louis-tól. Miért?
- Csak kíváncsi vagyok, mert láttam Louis-t a Környezeti épületbe menni vagy mi a fasznak hívják azt, és azt gondoltam, hogy ez fura… – mondja nekem Niall.
- Mikor volt ez?
- Olyan két napja, hétfőn, azt hiszem.
- Komoly… – megállok a mondat közepén, mert tudom, hogy komolyan beszél. Az Isten verje meg, Louis, melyik részét nem értetted annak, hogy kurvára maradj távol Zayntől?
- Nem érdekel, ha azért eljön Zayn, ugye? Mert már mindenkinek szóltunk, és nem akarom senki meghívását visszavonni – feleli Niall, mindig is ő volt a kedves a csapatunkból.
- Leszarom, nem ő az, aki megdugja Louis-t, hanem én – mondom neki, mire felnevet. Ha csak tudná, hogy valójában mi történik.
Niall és Tessa az atlétikai épület előtt hagynak engem, és be kell vallanom, alig várom, hogy lássam Louis-t, kíváncsi vagyok, hogyan csinálta meg ma a haját, és hogy abban a nadrágban lesz-e, amit annyira imádok.
Mi a fasz?
Még mindig elképedek, ahogy a leghülyébb szarságokra gondolok. Hónapokkal ezelőtt, ha valaki azt mondta volna nekem, hogy arról fogok álmodozni, milyen lesz valakinek a haja, kiütöttem volna a fogait, erre mégis azt remélem, hogy hátra lesz fésülve, hogy láthassam az arcát.
Az óra tíz percen belül kezdődik, Louis-t pedig még nem láttam besétálni, így bemegyek és bepillantok a terembe, nincs bent. Lehet, hogy nem jön? Tudom, mennyire utál hiányozni az órákról, szóval hol a fenében van?
Ha abban az istenverte környezeti hülye épületben van, rohadtul mérges leszek. Amúgy is ki a fasz tanul környezetet? Ó, ja, igen, kibaszott Zayn. Kíváncsi vagyok, miért volt ott Louis, mit csináltak? Most ott van?
Nem, persze, hogy nincs. Valószínűleg csak késik. Fel kellene őt hívnom. Telefonja néhány csörgés után a hangpostára kapcsol, de pillanatokkal később kapok egy üzenetet tőle.
*Vezetek. Nem beszélhetek, emlékszel a legutóbbi alkalomra?* Írja. Akkor SMS-ezik?
*Remélem, nem írsz vezetés közben, mert ha jól emlékszem, ez okozta a karambolt.* Nem tehetek a segghülye vigyorról az arcomon, amikor elképzelem őt, ahogy a szemeit forgatja, miközben elolvassa az üzenetemet.
*Egy piros lámpánál vagyok. Ne irkálj.*
Felnevetek, aztán elteszem a telefonomat a zsebembe. Nincs az az Isten, hogy bemenjek jógaórára nélküle.

…………..

Nem tudom elhinni, hogy újra ebben a házban vagyok, éveknek érzem, amikor itt laktam. Egyáltalán nem hiányzik, de nem pontosan szeretek egyedül élni abban a lakásban sem.
Ez az év kibaszottul őrült volt. Tényleg nem tudom elhinni, hogy most már huszonegy vagyok, és jövőre befejezem az egyetemet. Anya folyamatosan sírt a telefonban korábban azon, hogy milyen gyorsan felnőttem, és végül megszakítottam a hívást, mert egyszerűen nem hagyta abba. Mentségemre legyen mondva, valamennyire udvarias voltam ezzel kapcsolatban, úgy viselkedve, mintha lemerült volna a telefonom.
A ház zsúfolt, az úton kocsik sorakoznak, és kíváncsi vagyok, ki a fasz ez a sok ember, akik itt vannak a szülinapomon. Tudom, hogy a buli nem teljesen a szülinapom miatt van, csak egy kifogás, hogy egy kurva nagy bulit csináljanak, de akkor is. Éppen ahogy elkezdem azt kívánni, bárcsak itt lenne Louis, meglátom Molly förtelmes rózsaszín haját, és örülök, hogy Louis nem jött el.
- Itt a szülinapos – mosolyodik el, aztán besétál a házba előttem.
- Styles! – szólít meg Steph a konyhából, már ivott, meg tudom mondani.
- Hol van Louis? – kérdezi Tristan.
Az összes barátom egy kis körben áll lényegében engem bámulva végig, miközben én megpróbálok kitalálni valamit azonnal. Az utolsó dolog, amire szükségem van az az, hogy megtudják, éppen megpróbálom meggyőzni őt, hogy jöjjön vissza hozzám.
- Várjunk… ami még fontosabb, hol a fenében vannak a piercingjeid? – teszi Tristan a kezét az állam alá, majd megbillenti a fejemet, hogy megvizsgáljon, mintha egy kibaszott kísérleti patkány lennék.
- Hagyjál – nyögök fel, és elhúzódok tőle.
- Szent szar! Olyan leszel, mint ők – feleli Molly, egy csapat magániskolás köcsögre mutatva a szobában.
- Nem, nem leszek – védekezem, mire felnevet.
- De, de igen! Louis mondta neked, hogy vedd ki a piercingeket, ugye? – erőlteti Molly.
- Nem, nem mondta, azért vettem ki őket, mert kurvára ahhoz volt kedvem. Törődj a saját rohadt dolgaiddal – csattanok fel, mire a szemét forgatja.
- Mondhatsz akármit – sétál el, hála Istennek.
- Hagyd őt figyelmen kívül. Egyébként, Louis jön? – kérdezi tőlem Tristan, mire megrázom a fejemet. – Hiányzik! Bárcsak többet lógnánk együtt – iszik egy kortyot a piros poharából.
- Egyetértek – felelem az orrom alatt, majd megtöltök egy poharat vízzel.
Legnagyobb nyomorúságomra a zene és a hangok egyre hangosabbak lesznek, ahogy az este tovább folytatódik. Mindenki szétcsapja magát nyolc óra előtt. Még mindig nem döntöttem el, hogy akarok-e inni vagy sem, hosszú ideig bírtam ivás nélkül addig az estéig az apám házában, amikor összetörtem Karen összes porcelánját, Liam meg felhívta Louis-t, hogy jöjjön és segítsen neki velem kapcsolatban. Régen nem ittam ezeken a béna, szar bulikon, vagyis javarészt. Alig emlékszem az egyetem kezdetére, üveg üveg után, kurva kurva után, ez egy homály, aminek örülök is. Szarnak se volt értelme, mielőtt Louis a képbe jött.
Meglátok egy helyet a kanapén Steph mellett, aztán kiszakadok a Louis-ról szóló gondolataimból, miközben a barátaim még egy szar, hülye ivós játékot játszanak.
- Boldog szülinapot, Harry – szakítja félbe gondolataimat egy női hang. Felnézek és meglátom azt a lányt, akivel Zayn randizik. Bájos.
- Köszi, Regina – sóhajtok fel.
- Rebecca, Rebeccának hívnak – javít ki.
- Uhm… oké. Köszi, Rebecca.
- Semmi gond. Hívhatsz Beccának, ha arra könnyebb emlékezni – mosolyodik el, majd leül a padlóra előttem.
- Oké…
Kedves lánynak tűnik, és igazán csinos, de nincs semmi okom arra, hogy emlékezzek a nevére, és engem bámul, ami idegesítő.
- Hol van Zayn? – kérdezem tőle. Valamennyire Louis-ra emlékeztet, nem annyira csinos, de úgy néz ki, mint valaki, akivel Louis együtt lógna.
- Hoz nekünk italt – ragyogja, én pedig kiszedem a telefonomat a zsebemből.
*Szia.* Végül beadom a derekamat, és írok Louis-nak, ahogy Zayn idejön, majd odaadja barátnőjének az italát. Még csak nem is néz rám. Kurvára erre gondoltam én is.
- Hé, Harry, segítenél Steph-nek és Niallnek elmozdítani azt a kanapét, hogy megcsinálhassuk a sörpong asztalokat? – kérdezi tőlem Tristan.
- Nem. Ez a szülinapom, és szart se csinálok – mondom neki.
- Ó, ne már! Kérlek, segíts nekik – könyörög, mire végül beleegyezek, csak azért, hogy befogja a száját. Amikor felállok, Zayn veszi át a helyemet a kanapén, Regina pedig a padlón marad.

Louis szemszöge
*Szia.* Írja az üzenet, amit Harry küldött. A pillangók, amik azonnal megjelennek a gyomromban, nevetségesek. Kevesebb, mint öt perccel ezelőtt küldte, reméltem, hogy írni fog.
*Milyen a buli?* Küldöm el, aztán még egy maroknyi pattogatott kukoricát nyomok a számba. Már két órája a nook-om képernyőjét bámulom, és egy szünetre van szükségem.
*Béna. Átmehetek?* Válaszolja.
Majdnem leugrok az ágyról. Már eldöntöttem korábban, miután órákat töltöttem azzal, hogy megfelelő ajándékot találjak neki, hogy a „terem” várhat a szülinapja utánig. Nem érdekel, mennyire rászoruló vagy szánalmas ez, ha azt választja, hogy inkább velem tölti az idejét, mint a barátaival, el fogom fogadni. Tényleg próbálkozik, és ezt el kell ismernem, persze meg kell beszélnünk a kísérletét arra, hogy szabotálja a karrieremet, de ez várhat holnapig.
*Igen, mennyi ideig tart, míg ideérsz?* Küldöm el.
Áttúrom a szekrényt, aztán kiveszek egy kék ujjatlan pólót, amiről Harry egyszer azt mondta, hogy jól néz ki rajtam. Farmert kell felvennem, különben idiótán fogok kinézni a hálószobában ülve egy pólóban.
Miért vagyok ilyen szeleburdi?
Kíváncsi vagyok, hogy Harry mit fog viselni. Hátra lesz fésülve a haja, mint tegnap? Unalmas volt a bulija nélkülem és helyette engem akart látni? Tényleg megváltozik, és ezért imádom őt.
*Harminc perc.* Mutatja a képernyő.
A fürdőszobába sietek, hogy kimossam a fogamból a magokat. Nem kellene megcsókolnom őt, ugye? A szülinapja van… egy csók nem lesz olyan rossz, és legyünk őszinték, megérdemel egy csókot az összes erőfeszítésért, amit eddig ebbe az egészbe tett. Megfésülöm a hajamat, mielőtt hátra irányítom.
Egyértelműen nincs ítélőképességem, amikor Harryről van szó, de majd leszidom magamat holnap. Tudom, hogy nem érdeklik a szülinapok, és azt akarom, hogy ez más legyen, azt akarom, hogy tudja, a szülinapja fontos. Megfogom az ajándékát, aztán gyorsan elkezdem becsomagolni. A csomagolópapír, amit vettem, hangjegyekkel díszített, jó könyvborító lenne belőle. Kezdek ideges lenni és nyugtalan, még akkor is, ha nem kellene.
*Oké, később találkozunk.* Küldöm el, majd a földszintre indulok, miután a kis ajándékkártyára felfirkantom a nevét.
Karen egy régi Luther Vandross dalra táncol, és nem tehetek róla, de felnevetek, amikor elpirult arccal megfordul.
- Bocsi, nem tudtam, hogy itt vagy – feleli, egyértelműen zavarban van.
- Imádom ezt a számot, apa régen folyton ezt játszotta – mondom neki, mire elmosolyodik.
- Akkor jó ízlése van.
- Az volt – mosolyodom el a valamennyire jó emléken, amikor apám körbekergetett a konyhában, mielőtt a nap lement és először ütötte meg anyát.
- Szóval te mit csinálsz? Liam megint a könyvtárban van – mondja nekem, amit már tudtam.
- Igazából azt akartam megtudni, hogy segítenél-e csinálni egy tortát vagy valamit Harrynek, szülinapja van, és körül belül fél óra múlva itt lesz – nem tehetek róla, de elmosolyodom.
- Igen? Nos, persze, készíthetünk egy gyors lapos tortát… vagy igazából csináljunk egy kétszintes kerek tortát. Mit szeret jobban, a csokit vagy a vaníliát?
- A csoki tortát és a csoki cukormázat – mondom neki. Nem számít, mennyire érzem azt néha, hogy nem ismerem Harryt, jobban ismerem őt szerintem, mint magamat.
- Oké, kiveszed nekem az edényeket? – kérdezi a mostohaanyja, én pedig meg is teszem.
Harminc perccel később várok, hogy meghűljön a torta, hogy leönthessük csokimázzal, mielőtt Harry ideér. Karen előásott néhány régi gyertyát, csak egy egyest és egy hármast talált, de tudom, hogy Harry meglátja benne a humort.
A nappaliba sétálok és kinézek az ablakon, hogy lássam, itt van-e, de a kocsifelhajtó üres. Valószínűleg csak késik egy kicsit. Még csak negyvenöt perc telt el.
- Ken körülbelül egy óra múlva hazaér, néhány munkatársával vacsorázik. Szörnyű vagyok, azt mondtam, hogy fáj a hasam, pedig csak utálom ezeket a vacsorákat – nevet fel Karen, mire felkuncogok, miközben megpróbálom a csokimázat rásimítani a torta szélére.
- Nem hibáztatlak – mondom neki, aztán a számokat a torta tetejére teszem. Miután megigazítom őket, hogy harmincegyet mutassanak, inkább a tizenhárom mellett döntök. Karen és én felnevetünk a giccses gyertyákon, majd felírom Harry nevét a gyertyák alá.
- Jól… néz ki – hazudja Karen.
- A szándék a fontos – ráncolom a homlokomat a szörnyű cukormázoló képességemen.
- Imádni fogja – biztosít Karen, mielőtt az emeletre indul, hogy egy kis egyedüllétet hagyjon nekünk, biztos vagyok benne.
Most már egy órája annak, hogy Harry azt mondta, fél óra múlva itt lesz, én pedig a konyhában ülök egyedül várva rá, hogy felbukkanjon. Fel akarom hívni, de ha nem jön, neki kellene felhívnia engem és szólnia. El fog jönni. Amúgy is az ő ötlete volt, hogy átjöjjön, ő volt az, aki írt nekem és megkérdezte, hogy átjöhet-e.

Harry szemszöge
- Csak igyál egyet, ez a huszonegyedik szülinapod, haver, illegális nem innod – viccel Niall, aztán nekem adja a poharát.
- Rendben, egy ital, de ennyi – felelem, majd visszaveszi a poharát és kiveszi az üveg alkoholt Steph kezéből.
- Legalább egy rendeset igyál – mondja, mire a szememet forgatom, mielőtt iszom egy nagy kortyot a sötét folyadékból.
- Oké, ennyi. Most már békén hagyhatsz – felelem, Niall pedig egyetértően bólint.
A konyhába indulok, hogy még egy pohár vizet szerezzek, és az összes kibaszott ember közül Zayn állít meg.
- A telefonodat a kanapén hagytad, amikor felkeltél – mondja, aztán nekem adja, mielőtt visszasétál a nappaliba.

26 megjegyzés:

  1. Uramisten! Imádtam ezt a részt mint a többit is! Egyébként szerintem tuti hogy zayn írta azt az üzenetet hiszen tudja hogy lousi mennyire szereti harry-t és hogy vissza fog menni csak meg akarja akadályozni ezt az egész szarságot.Remélem hogy louis és Harry megint eggyütt lesznek. Imádlak xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Hát igen, ebben van igazság, aztán majd kiderül, hogy valóban így is történt-e, nem erősíthetek meg semmit. Lesznek még együtt, ezt elárulhatom :) Én is! :) Xx

      Törlés
  2. Szia! 😊
    NA NEEEEE ESKÜSZÖM HOGY MEGÖLÖM ZAYNT. Lassan készíthetem a kis baltát. Tuti hogy ő írta az üzenetet és én ezért ki fogom nyitni. De ha Harry meglássa az üzenetet remélem azért megy Louishoz. De van egy olyan érzésem hogy itt nagy veszekedés lesz és utána lesz békülés és Louis megfog haragudni Zaynre. Harry 21 éves lett??? Hu akkor Boldog Szülinapot neki 😀😊😂😂🎂 végig izgultam az egészet. Jaj szegény Louis ha Harry mégse nézi meg az üzeneteket akkor meg fog rá haragudni Louis veszekedés lesz de a végén minden ki fog derülni és fényderül a titokra.... Akármi is legyen az... Vajon mit vett Harry szülinapjára Louis.... Mollyt ki fogom ütni úgy utálom azt a nőszemélyt 😠 Fantasztikus lett. Imádom 😘
    Puszi Zsozso ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hát igen, eléggé Zaynra mutat most minden, aztán majd kiderül, hogy tényleg ő volt-e, nem mondhatok semmit. Lesz még veszekedés, ezt elárulhatom, de békülés is :) Bizony, 21 lett a drága ♥ Később megtudjuk az ajándékokat is. Pedig párszor még fel fog bukkanni a későbbiekben... Örülök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés
  3. NA NEM!! NEM ÉS NEM!!! FÚ, NEM BÍROM ZAYNT!! Nagyon nagyon megverném most!! Tuti, hogy ő csinálta, csak hogy összeveszesse őket!! Ne már... Miért kell ezt?? Olyan aranyosan indult minden... Nem bírom, sírhatnékom van... :( Ne csinálják már :'( Ez nagy szemétség volt... Szegény kis mukim, ott fogja várni, a kis szerencsétlen tortával (annyira látom h milyen kis cuki tortát csinált és Harry imádná!!) ajj, meghasad érte a szívem...
    Meg fogom verni Zaynt, de tudod mit? Ha ez kiderül soha többet nem lehet esélye Zaynnek Louisnál!! Ennyi!! Remélem mihamarabb lebukik!!
    Ajj kell a kövi!! Habár megint veszekedés lesz... :( jajj, nem könnyű ez... XD
    Puszillak ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, látom, mindenki jól kiakadt Zaynre, én is totál kész voltam szerintem, mikor először olvastam :D De továbbra is csak annyit mondhatok, hogy később kiderül, valóban így történt-e :'D Viszont megnyugodhatsz, mert a veszekedés után azért lesz békülés :) Amúgy igen, szerintem is imádná azt a tortát :D
      Ki fog derülni előbb-utóbb minden, csak ezt mondhatom :')
      Pénteken itt lesz, addig van időd összeszedni magad :D
      Én is! :) Xx ♥

      Törlés
  4. Valószinüleg Zayn bekavar és ezért meg tudnám fojtani,hogy lehet valaki ennyire szemét semmitől nem riad vissza! Te jó isten de soká lesz vége és pedig annyira imádnám már azt olvasni,hogy megnyugodjak!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy ez most bekavart, nem könnyíti meg Larry dolgát, de megnyugodhatsz, lesz békülés előbb vagy utóbb, csak győzzük kivárni :) Xx

      Törlés
  5. Oké Zayn most útáltatta meg velem magát örökre.... 😡😡😡 Egy undorító kis ... ha tényleg ő volt ... Remélem hogyha kiderül hogy ő volt akkor Harry jól beveri a mocskos pofáját... És ha Louis is szóba áll még vele akkor ő megérdemli a sorsát mert egy hülye... Komolyan k*rvára kezdem már unni hogy állandóan a képben van, bekavar, okoskodik ... Egyszerűen már undoríto amit csinál 😡😡😡😡😡😡😡😡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóan voltam Zaynnel, mikor először olvastam. Imádom őt, de a kavarásaival az agyamra ment. Ó, sok minden fog még itt történni, ne aggódj ;) A 2. évad végére nekem is pont elegem lett már belőle. De idővel kiderül, hogy valóban ő volt-e :) Xx

      Törlés
    2. Am én még Mollyra gyanakszom ... Másnak nem áll érdekében. De ha Molly is volt akkor is ugyanazok érvényesek :D Akkor remélem Lou intézi el :D Verje be jol a mocskos száját Mollynak ha ő volt mert megêrdemli az :D Igazábol mindenkinek be kell verni a száját aki Larrynek keresztbe tesz :D De am még azon is gondolkodt hogy lehet tényleg Harry irta az üzenetet csak ivott egy picit és elfelejtette ... lehet kiment a fejéből mert ivott egy picit :( Más opcio nincs szerintem :D

      Törlés
    3. Igen, őt is jogosan illeti meg a gyanú, és megérdemelné azt a megtépést ismét :D Bár mostanában nyugiban van végre. Nekem is megfordult a fejemben, hogy lehet, elfelejtette Harry, ki fog derülni, ki volt az :) Xx

      Törlés
  6. Hello!
    Ez a rész is LARRY-ben gazdag volt, es nem a civakodós fajtában, ami nagyon jó volt.
    Kevés dolog történt, de persze Zayn mindig benne van mindenben.
    Hazudnék, ha azt mondanám, hogy Molly pofája hiányzott, mert nagyon nem!
    A buli elég gaz lett, remelem Louis megkísérli azt a csókot!
    Zayn nem tudom mit csinált, de ha rosszat, megölöm!
    Imádtam!❤️
    xoxo,Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Bizony, jó volt olyat olvasni ismét, amiben nem veszekednek, abból volt már elég.
      Ó, ő valahogy mindig képben van, elég idegesítő.
      Hát igen, de sajnos még a 3. évadban is találkozunk vele egy kicsit...
      Jó lenne, bizony :)
      Ki fog derülni idővel, ennyit mondhatok.
      Örülök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés
  7. Ezt nem hiszem el, most irom masodjara a kommentet mert ez a szar kilepett remelem most nem lesz igy:)
    Szoval, szerintem nem Zaynie kuldte el az uziket, hanem Harry es lehet hogy utana hagyta ott a telefont csak megfeledkezett rola. Bar kitudja.. Lehet, hogy Zayn volt. De akkor felreismerte Louis es en is, mert az o karaktere nem ilyen szerintem. Legalabbis en nem ugy latom, de lehet hogy most 'mashogy alakult' es tenyleg o kuldte az uziket. Vagy valaki mas, nem Harry de nem is Zayn. Ebben a tortenetben minden lehetseges, de ha most egyre kellene voksolnom a 3 teoria kozul (��) akkor az elsore voksolnek. Bar kitudja, Harry olyasmit egyszer emlitett, hogy Zayn cica nem olyan mint ahogy Lou hiszi. Ooo baszki lehet hogy Molly volt, omg az is lehet hogy visszament oda hisz mar egy ora is eltelt��
    Imadom, hogy egy ido utan a legtobb blogban kilehet talalni hogy mi fog tortenni, de itt eskuszom minden megtortenhet es sose tudod pontosan mire szamitsXD Nem mellesleg en imadom/imadtam a Zouist��
    Kibaszott kerdojelelet fog mutatni, pedig ez az a perverz emoji fej na mindegy xdd
    Es szeretnem meg, hogy neha legyenek Zouis pillanatok aw<33 Imadtam mikor volt csok, es utana ment drama miatta :D Nagyoon imadom a kapcsolatulat^^
    Molly meg meg nem unja a rozsaszin hajat? :D Konyorgom, punk. Miert nem festi mar at lilara, vagy valamilyen masmilyen szinre? Egyhangu igy egy kicsit, nem artana neki egy kis valtozas. Es a tobbi szereplonek is, egy kicsit. Tenyleg semmi sem tokeletes, mindenben vannak apro hibak szerintem ezen tenyleg javithatott volna KICSIT az eredeti irono persze.
    De ne ertsd felre imadom igy is, az a progim minden kedden es penteken hogy idejarok olvasni :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha sajnos szokott ilyet csinálni a blogger... De most már sikerült :)
      Ez is előfordulhat, itt semmi sincs kizárva. Én még most sem tudom eldönteni, hogy Zayn olyan, amilyennek Louis látja, vagy amilyennek Harry. Egyszerűen nem tudok rájönni, de mindig úgy érzem, hogy van valami, ami nem okés vele kapcsolatban. De mint minden, ez is ki fog derülni idővel. És hát igen, azon se lehetne meglepődni, ha kiderül, hogy Molly volt, de ez egyelőre még titok ;)
      Teljesen egyetértek, én mindig azt mondom, hogy itt minden és bármi megtörténhet, sose tudhatja az ember :D Ez a 3. évadban még inkább bebizonyosodik...
      Jöhetne egy olyan frissítés a bloggernél, hogy mutassa az emojikat :D
      Mikor először olvastam, én is szerettem Zouis-t, de mikor fordítottam már valahogy annyira nem, de azért át tudom érezni :D
      Hát ezek szerint nem unja, bár igen, lehet ráférne egy kis frissítés. Vörös is lehetne még, ha már punk vagy mi. Ez egy nem rossz meglátás, de hát ő ezt így írta meg, mi nem tehetünk semmit.
      Értem én, ne aggódj, örülök, hogy tetszik, és hogy ez lett a programod :D Xx

      Törlés
  8. Ja es meg annyi, hogy bocsi a szar fogalmazasomert es a helyesirasi hibakert de vissza sem olvastam, feltem, hogy kilep innen megint es irhatom ujra az egeszet. Kommentelni pedig szeretnek, hogy tudd, hogy itt vagyok es olvasom a tortenetet ;) Mert nyilvan jobb erzes ugy hozni a reszeket, hogy nem 2 embernek hozod. :) (tudom hogy tobb mint 2 ember nyugi csak ugye igy szoktak mondaniXDD)
    Puszillak, K voltam. ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, semmi gond, értem én, hogy mire gondoltok, hiszen én is olvasója vagyok a sztorinak valamilyen szinten :D Örülök nagyon, hogy kommentelsz te is, mindig imádom a véleményeiteket olvasni, hogy ki mit gondolt olvasás közben :) És igen, ez a mondat igaz nagyon, mindig jobb érzés sok komment/vélemény után hozni az újat :D
      Én is :) xoxo

      Törlés
  9. Imádtam ezt a részt!! Eseménydús volt, es vegig mosolyogtam az egészet!! Harry annyira aranyos es normalis! Meglepődtem hogy Lou megengedte neki hogy fel menjen hozza, de ha Harry részegen mer beállítani Lou-hoz, kísse csalódott leszek..:(
    Mindenesetre várom a következő részt, es ismét köszi hogy fordítod!!
    Puszi Viki T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és bizony, voltak történések bőven. Nekünk már az a fura, ha Harry normális :D Arra biztosan Harry sem számított, de nyugi, nem megy hozzá részegen, ennyit mondhatok :)
      Holnap hozom, és nagyon szívesen! :) Xx

      Törlés
  10. Na hát itt az uccsó mondatnál szívgörcsöt kaptam, olyan izgatott lettem... XD
    Először le se esett mi van, mikor mondta Zayn hogy ott hagyta Harry a telefonját. Akkor még csak úgy gondoltam, hogy elolvasta az üzenetet, és ennyi. Már jönnék ide kommentelni, erre megvilágosodom, és jön az "ÚÚÚÚRISTEN NEMÁR". :'DD
    Egyből vissza is tekertem, hogy mit üzeneteztek, pedig emlékeztem rá, de muszáj volt úgy is elolvasnom, hogy tudjam hogy Zayn írta, merthát tuti ő volt! :D
    De istenem, akkora egy gané!! :D
    Lekapja, most meg ez... tuti sokan nem bírják már Zaynt a sztoriban ezek miatt, de én élvezem. xD tök vicces ahogy itt próbálkozik, meg ahogy Zayn szopatja Harryt, na meg az a "kibaszott Zayn" belső monológok Harrytől... :D
    Még jó hogy csak ma volt időm elolvasni a részt, így csak a mai napot kell kivárnom, mert most komolyan nagyon izgulok, hogy mit tesz Harry ha megtudja, hogy mit csinált "kibaszott Zayn", és az még jobban érdekel, hogy Louisval mi lesz.. remélem Harry azért nem fogja leszarni őt, és otthagyja azt a bulit és elmegy a szerelméhez. :3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elhiszem, jó függővég lett megint :D
      Akkor még jó, hogy időben összeállt a kép :D
      Úgy látom, a többség Zaynre gondol, ki fog majd derülni, hogy ez valóban így van-e ;)
      Szerintem is, időnként engem is kiakaszt(ott) néhány húzásával. Kibaszott Zayn, kibaszott Trevor, Harry már csak ilyen, és ezért (is) szeretjük :D
      A későbbi elolvasásnak is megvan a jó oldala, és igen, ezek most az aktuális kérdések, amikre idővel meg is kapjuk majd a választ :) Xx

      Törlés
  11. Mikor jon az uj resz ma?�� Egyebkent tehetnel ki egyszerre ket reszt is, sokkal jobb lenne :( Nem akarok szemet lenni mert mar igy is orulok/orulunk hogy forditod meghozza Ls-ben:) De jobb lenne�� Mellesleg pontos ido van hogy hany orakkor szoktad kirakni az uj reszt, vagy kedvtol fuggo?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, teljesen elkavarodtam a napokkal, bocsánat! Azonnal hozom az újat. Nem szoktam egyszerre két részt hozni, mert olyan tempóban nem tudok fordítani és túl hamar érném magam utol. Általában késő délután szoktam mostanában, kivéve persze, ha akkor dolgom van :) Xx

      Törlés
    2. Semmi baj, mar latom az ujat��❤️

      Törlés
    3. Igyekeztem minél előbb hozni :) Xx ♥

      Törlés